جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ادامه تور بین‌المللی خود وارد انگلیس شد.
کد خبر: ۵۵۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 23 January 2018

به گزارش تابناک : تور بین‌المللی نمایش جام جهانی 2018 روسیه در ادامه مسیر خود به لندن رسید. در مراسم نمایش جام جهانی 2018 روسیه در لندن، پایتخت انگلیس آندره پیرلو و گئوف هورست حضور داشتند.

جام جهانی 2018 روسیه در تور بین‌المللی خود در کشورهای شش کنفدراسیون‌ جهانی فوتبال که شامل 91 شهر و 51 کشور می‌شوند به نمایش در خواهد آمد. این جام در برخی از کشورها همانند مغولستان، ایسلند و اتریش برای اولین‌بار به نمایش در می‌آید.

نایب‌رئیس شرکت کوکاکولا به عنوان اسپانسر اصلی تور بین‌المللی جام جهانی 2018 روسیه نیز در این رابطه گفت: بسیاری از هواداران فوتبال در جهان خود را برای این رقابت‌ها مهیا می‌کنند و ما می‌خواهیم با نمایش جام جهانی این هیجان را هم‌اکنون به آنها بدهیم.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 روسیه مربوط به نصب 300 دوربین نظارتی در یکی از شهرهای میزبان این رقابت‌ها است.

گلب نیکیتین، فرماندار شهر نیژنی گورود اظهار داشت: پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه 300 دوربین پیشرفته نظارتی جهت امنیت در خیابان‌های این شهر نصب خواهد شد.

هتل‌ها، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، اماکن اقامتی هیئت‌های فیفا و تیم‌های ملی شرکت‌کننده نیز در طرح نصب دوربین‌های نظارتی شهر نیژنی گورود قرار دارند.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار