مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: یکهزار و 100 کودک زیر شش سال مبتلا به سوء تغذیه با اعطای سبد حمایت غذایی کمیته امداد البرز به صورت 2 ماه یک‌بار درمان شدند.
کد خبر: ۵۵۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 23 January 2018

به گزارش تابناک : محمد محمدی فرد روز سه شنبه افزود: بیش از 640 میلیون تومان امسال برای درمان سوء تغذیه کودکان زیر شش سال هزینه شده است.
وی با تأکید بر اینکه سبدهای حمایت غذایی، تحت نظر کارشناس علم تغذیه تهیه و توزیع می‌شود ادامه داد: در این مدت چهار سبد کالای 140 هزار تومانی جمعاً به ارزش 560 هزار تومان به هر کودک خانوارهای مشمول طرح تحویل شده است.
مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید، لبنیات، حبوبات و ماکارونی اقلام سبد غذایی درمان سوء تغذیه را تشکیل می‌دهند.
وی منبع تأمین بودجه لازم برای اجرای این طرح را اعتبارات دولتی اعلام کرد و گفت: کمیته امداد البرز علاوه بر اعطای سبد حمایت غذایی به کودکان نیازمند مبتلا به سوء تغذیه، همه‌ساله دوره آموزشی تخصصی را با بهر گیری از اساتید شبکه بهداشت و درمان برای مادران این کودکان برگزار می‌کند.
محمدی فرد یادآور شد: خیران می توانند در قالب طرح همسفره از طریق پورتال کمیته امداد به آدرس WWW.EMDAD.IR یا واریز کمک ها به شماره کارت 6037991199539887 به نام وجوهات امانی کمیته امداد البرز این نهاد را در تامین نیازهای غذایی کودکان نیازمند مبتلا به سوء تغذیه یاری کنند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار