سهم 33 هزار نفری اشتغال به 45 هزار نفر افزایش یافت
طبق آمار در البرز 33 هزار شغل پیش بینی شده بود که این امر طی 4 ماه در البرز محقق شده است.
کد خبر: ۵۵۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 22 January 2018

 به گزارش تابناک البرز، به گفته نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس، روند اشتغالزایی در این استان با وحدت و همدلی موجود رو به رشد است.


محمد جواد کولیوند در این باره گفت: امروز حل بسیاری از مشکلات این استان در سایه وحدت و همدلی محقق شده و امید می رود هرچه بیشتر بتوانیم به تامین خواسته های مردم و رفع نیازهای آنان بپردازیم.


وی ادامه داد: ظرفیت های خوبی در استان البرز به ویژه در بخش کشاورزی برای اشتغالزایی وجود دارد که باید با اتکاء به سیاست های اقتصاد مقاومتی برای تحقق آنها تلاش بیشتری داشت.


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه مهاجر پذیری سهم بسزایی در بیکاری استان البرز دارد، اما انتظارمی رود این مهم نیز در سایه همدلی و همفکری هرچه بیشتر بین مسئولان و مردم رفع شود.


کولیوند اضافه کرد: براساس آمار گزارش شده ازظرفیت های صنعتی و تولیدی دراستان البرز درسالجاری برای تحقق سیاست های اقتصادی مقاومتی و اشتغالزایی بهره خوبی برده شد که باید همچنان درسایه همدلی بتوانیم بخشی از عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم.


استاندار البرز نیز درنشست شورای اداری استان البرز اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در برش های استانی برنامه های ملی برای البرز 33 هزار شغل پیش بینی شده بود که این امر طی 4 ماه در البرز محقق شده است.


همچنین به واسطه روند رو به رشد اشتغالزایی در البرز و بهره برداری مناسب از ظرفیت های صنعتی و تولیدی سهم 33 هزار نفری اشتغال برای استان به 45 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز نیز با بیان اینکه اقدامات و برنامه ریزی های بانک ها برای رونق اشتغال و تولید حائز اهمیت است گفت: موج اشتغالزایی در این استان فعال شده است.

عباداله کامکار افزود: در جدول تعیین شده برای سهم بندی ارائه تسهیلات، برخی بندها به البرز تعلق نمی گیرد از این رو درخواست مبنی بر جا به جایی این امر برای دریافت سهمیه بیشتر برای رونق تولید استان مطرح شده است.


وی اضافه کرد: در البرز موج ایجاد اشتغال راه افتاده و تاکنون عملکرد قابل توجهی داشته است بنابراین ضرورت دارد که تمام امکانات برای تسریع در تحقق ایجاد 45 هزارشغل در استان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار