در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری صورت می‌گیرد
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از قطعی گاز در مناطقی از شهرستان‌های تاکستان و قزوین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 21 January 2018

 اسماعیل مفردبوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: گاز مناطقی از شهرستان‌های تاکستان و قزوین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری قطع می‌شود.

وی افزود: به اطلاع مصرف‌کنندگان گاز طبیعی می‌رساند بر اساس اعلام شرکت انتقال گاز، به دلیل مشکلات فنی و لزوم تعمیرات اضطراری در خط اصلی انتقال گاز قزوین- تاکستان، از ساعت هشت صبح روز دوشنبه دوم بهمن ماه سال جاری تا ساعت 20 روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه سال جاری گاز روستاها، صنایع و مرغداری‌های منطقه تاکستان قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین عناون کرد: این روستاها شامل روستاهای خورهشت، مرگسین، دستجرد، داغلان، آشتجین، کُندر، شیرازک، یحیی‌آباد، مشکین، مهدی‌آباد، انداق، یزده‌رود، قمیک، دولت‌آباد، کهک و دیال‌آباد و همچنین صنایع، واحدهای صنعتی و مرغداری‌های قزوین شامل روستاهای شیداصفهان، هادی‌آباد، احمدآباد، شنازند، سنجانک، رامشان، حسین‌آباد و روستای علی‌آباد در حومه شهر ارداق قطع می‌شود.

مفردبوشهری گفت: از مشترکین مناطق مذکور که با صبر و شکیبایی خود قطع جریان گاز را تحمل می‌کنند از آن‌ها درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیرهای وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان حاصل کرده و از دستکاری تجهیزات مربوطه همچون کنتور و رگلاتور هم خودداری کنند.

گفتنی است، بلافاصله پس از اتمام عملیات مذکور، وصل مجدد گاز مشترکین از طریق مراجعه حضوری کارکنان امداد صورت می‌گیرد بنابراین به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور مشترکین در محل الزامی است.

یادآور می‌شود به منظور پیشگیری از قطع گاز در سایر نقاط استان از تمام مشترکین درخواست می‌شود در روزهای یاد شده نهایت صرفه‌جویی در مصرف گاز را به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار