رئیس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن اند سارقان منازل مسکونی در کرج خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 20 January 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ جواد صفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد، با اشاره به کشف راز قتل یک خانم در یکی از محلات کرج اظهار داشت: مقتول این پرونده با هویت مشخص بود و قتل وی در سال 92 انجام شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه مظنونین این قتل فرار کرده بودند که اصلی‌ترین آنها یک فرد اتباع بیگانه بود، افزود: پرونده قتل همچنان مفتوح بود که در هفته گذشته قاتل متواری به عنوان مظنون بعد از بازگشت 3 هفته‌ای وی از کشورش در شمال کشور دستگیر شد.

وی با بیان اینکه نخست متهم قتل را انکار می‌کرد اما با روبه‌رو شدن با شواهد، لب به اعتراف گشود، ادامه داد: قاتل با انگیزه قتل به زور و با درگیری وارد منزل شده و صاحب منزل را به قتل رسانده بود.

صفایی اضافه کرد: قاتل فکر می‌کرد که با گذشت 3 سال از قتل دیگر پرونده بسته شده و امکان دستگیری وی وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تاکید کرد: در 10 ماهه سال جاری با کاهش 27 درصدی قتل روبه‌رو بوده‌ایم.  

وی با اشاره به پرونده دیگر در زمینه سرقت از منازل مسکونی، بیان کرد: باندی متشکل از 4 نفر از اتباع بیگانه، شبانه با رصد منازل ویلایی و طبقه اول و دوم آپارتمانها بعد از خالی بودن منزل، با زدن زنگ همسایه دیگر و به عنوان مهمان یک واحد دیگر وارد ساختمان‌ها شده و با دیلم‌زنی درب را تخریب و اقدام به سرقت وجوه نقد و طلاجات می‌کردند.

صفایی با بیان اینکه کارگاهان با انجام اقدامات پلیسی این باند را شناسایی و دستگیر کردند، اضافه کرد: این باند 45 فقره سرقت از منازل انجام داده بودند که مالباختگان هم شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اجرای طرح‌های مقابله با مالخران در سطح استان اظهار داشت: سرقت‌هایی که از داخل خوردو شامل ضبط صوت، باطری، رینگ و لاستیک انجام می‌شود با اغفال کردن برخی واحدهای صنفی به فروش می‌رسد. 

وی با بیان اینکه در طرح بازدید صنفی از باطری‌سازان و فروشندگان رینگ و لاستیک مقادیر زیادی از این وسائل جمع‌آوری شد، افزود: فروشندگان مدارکی دال بر مالکیت و خرید این کالاها نداشتند و تعدادی هم لوازم قاچاق به دست آمد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار