بخشی از اشتغال قابل ثبت و رصد نیست
بخشی از اشتغال حوزه خدمات در استان البرز قابل ثبت و رصد نیست، بنابراین باید فکری برای این امر داشت تا اشتغال های ایجاد شده در این بخش وارد سامانه شود.
کد خبر: ۵۵۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 17 January 2018

به گزارش تابناک البرز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 106 طرح بالای 60 درصدپیشرفت در استان البرز وجود دارد که بستر اشتغال 20 هزار نفر را فراهم می کند، همچنین تسهیلات برای طرح های زیر 60 درصد به اشتغال فراگیر ارجاع داده می شود.


اسماعیل خلیلی در کارگروه اشتغال که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه بخشی از اشتغال حوزه خدمات در استان البرز قابل ثبت و رصد نیست، افزود: بنابراین باید فکری برای این امر داشت تا اشتغال های ایجاد شده در این بخش وارد سامانه شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: سامانه سازمان تامین اجتماعی البرز برای نخستین بار موفق به ثبت آمار 296 هزار و 59 نفر بیمه شده اجباری طبق گزارش در آبان ماه سال جاری شده است که این رقم آمار دل گرم کننده ای محسوب می شود.


خلیلی در ادامه میزان تعهد ایجاد اشتغال در استان البرز را 45 هزار نفر اعلام کرد و گفت: سال گذشته 7 هزار نفر در البرز بازنشسته شدند، باید به این مهم نیز اشاره کرد که هم اکنون بستر اشتغال در استان برای 29 هزار و 608 نفر فراهم شده است.


وی با بیان اینکه 55 درصد اشتغال استان البرز در بخش خدمات است، گفت: شهرستان ساوجبلاغ در بحث اشتغال پیشرو است، خوشبختانه در خصوص توسعه اشتغال روستایی 6 هزار میلیارد تومان منابع در کشور وجود دارد که سهم البرز از این میزان 157 میلیارد تومان است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد بوم گردی به سمت روستاها سوق داده شود تا منابع در اشتغال خرد و فراگیر و روستایی جذب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار