برند فراری که معروف به ساخت سوپراسپرت‌های سریع و جذاب با موتورهای 12 و 8 سیلندر بنزینی است اکنون توسط مدیر ایتالیایی‌اش یعنی سرجیو مارکیونه قصد دارد در آینده وارد دنیای سوپراسپرت‌های الکتریکی شود. مارکیونه که طرفدار خودروهای کوچک و کم مصرف است می‌خواهد عقاید خود را به این کمپانی سوپراسپرت ساز تزریق کند تا فراری بتواند با سوپرکارهای الکتریکی نیز به رقابت بپردازد.
کد خبر: ۵۵۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 17 January 2018

به گزارش تابناک : همین چندی پیش بود که خبر یک فراری کاملا برقی در فضای مجازی پیچیده بود اما آن فراری308 GTS الکتریکی مستقیم از مارانلو نیامده بود و توسط موسسه‌های مرتبط بر روی آن پیشرانه الکتریکی نصب گردید.

فراری، سوپراسپرت الکتریکی تولید خواهد کرد

اگر به دنبال یک فراری کاملا الکتریکی از سمت کارخانه هستید کافی از صبور باشید چرا که با توجه به گفته‌های سرجیو مارکیونه قرار است در آینده‌ای نزدیک شاهد آن باشیم! این فراری به احتمال زیاد در دهه بعدی وارد بازار خواهد شد.

مارکیونه این فراری را اولین سوپراسپرت برقی می‌داند البته ناگفته نماند که در سال 2013 مرسدس با عرضه مدل SLS AMG الکتریکی توانست لقب اولین سوپر جی‌تی دنیا را کسب کند حال باید دید محصول فراری چه ویژگی هایی دارد که آنرا از تسلا رودستر و مرسدس SLS برقی جدا می‌کند.

فراری، سوپراسپرت الکتریکی تولید خواهد کرد

مارکیونه اذعان داشت تولید ناگهانی خودروهای برقی در برنامه فراری نیست بلکه ابتدا محصولات هیبرید وارد مرحله تولید خواهند شد سپس سوپرکار برقی در چرخه تولید قرار خواهد گرفت. این در حالی است که ایده فراری شاسی بلند نسبت به یک فراری الکتریکی ارجعیت دارد و احتمالا تا سال 2020 کار بر روی توسعه و تولید سریعترین شاسی بلند جهان ادامه خواهد داشت.

 

فراری پیش‌تر با تولید فراری لافراری وارد دنیای خودروهای هیبرید شد که این هایپرکار با موتور12 سیلندر و موتورهای برقی قادر بود قدرتی معادل 963 اسب بخار تولید کند.

 

 

منبع : خودرونویس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار