رئیس پلیس امنیت استان البرز از صدور روزانه ۸۵۰ گذرنامه در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 17 January 2018
به گزارش تابناک : سرهنگ محمدعلی صفایی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ۹۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند، اظهار کرد: این واحدها توسط ۶۴ اتحادیه نظارت می شوند.
 
وی با بیان اینکه پلیس امنیت برای ایجاد امنیت صنفی طرح های فراوانی را در دستور کار خود قرار داده است، عنوان کرد: برخی از این طرح ها اجرایی و برخی نیز تا پایان سال اجرا می شوند.
 
به گفته سرهنگ صفایی طرح های اجرا شده برای کنترل امنیت اجتماعی بازخورد مناسبی داشته اند به همین منظور در نظر داریم این طرح ها را برای سال آینده نیز اجرا کنیم.
 
رئیس پلیس امنیت استان البرز با اشاره به نام سال که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده است، تاکید کرد: برای تحقق این مهم مبارزه با کالا قاچاق و عرضه آن در دستور کار این پلیس قرار دارد.
 
وی با اشاره به وجود هفت هزار واحد پوشاک در سطح استان، خاطرنشان کرد: از این میان ۴ هزار و ۲۰۰ واحد دارای پروانه کسب هستند و بقیه آنها برای کسب پروانه به مراجع مربوطه اقدام کرده اند.
 
تشدید نظارت‌ها بر آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در البرز
 
به گفته سرهنگ صفایی با واحدهایی که فاقد پروانه کسب هستند و برای دریافت آن اقدام نکرده اند، برخورد قانونی می شود.
 
وی از تهیه و ارجاع منشور پوشش اخلاقی کارکنان واحدهای صنفی به این واحد ها خبر داد و گفت: تمام واحد های صنفی موظف هستند این منشور را در واحد صنفی خود نصب کنند.
 
رئیس پلیس امنیت استان البرز گذاشتن اقلام فروشی توسط واحد های صنفی در پیاده روها را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: به منظور ایجاد نظم، با واحد های صنفی خاطی برخورد می شود. این مهم شامل تمام واحد های صنفی اعم از نمایشگاه های خودرو، لباس فروشی و غیره می شود.
 
وی از نظارت بر عرضه البسه واحد های صنفی خبر داد و گفت: با مراکزی که پوشاک نامتعارف و شیطان پرستی و یا نامناسب و قاچاق عرضه می کنند، برخورد قانونی می شود.
 
سرهنگ صفایی با اشاره به نظارت بر آرایشگاه های مردانه و زنانه در سطح استان البرز، گفت: طی طرح های اجرا شده تمام واحد های آرایشگاه این استان مورد بررسی و نظارت قرار گرفته اند.
 
وی با بیان اینکه استان البرز جایگاه جولان ارازل و اوباش نیست، خاطرنشان کرد: طبق تعامل انجام شده با مراجع قضایی، برخورد با ارازل و اوباش در این استان به شدت کاهش یافته است و این مهم در گزارش های مردمی به سامانه ۱۹۷ محرز است.
 
پلمب ۱۶ باغ تالار در استان البرز
 
رئیس پلیس امنیت استان البرز در بخش دیگری از پایش تصویری ۸۵ درصد قهوه خانه ها و باغ تالارهای استان خبر داد و گفت: ۲۸۵ باغ تالار در استان البرز وجود دارد که به صورت دوره ای و به صورت نامحسوس بازرسی می شوند.
 
وی از پلمپ ۱۶ باغ تالار در استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد و افزود: بیشتر باغ تالارهای استان در حوزه سعادتیه، مهرشهر و کمالشهر هستند.
 
سرهنگ صفایی از صدور روزانه ۸۵۰ جلد گذرنامه در استان البرز خبر داد و گفت: ۲۷ دفتر خدمات الکترونیک در این استان اقدامات لازم را در این راستا انجام می دهند.
 
رئیس پلیس امنیت استان البرز با اشاره به برگزاری برخی مراسم های خانوادگی در ویلاهای خصوصی، گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که توسط پلیس انجام شده تخلفی در این ویلاها مشاهده نشده است.
 
سرهنگ صفایی در بخش دیگری وجود حیوانات تزئینی در واحد های صنفی را غیر قانونی اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده این حیوانات در واحد های صنفی، واحد مربوطه یک تا سه ماه پلمپ می شود.
 
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار