وزير امور خارجه چين با ارسال پيامي به محمد جواد ظريف، جان باختن سي و دو دريانورد را در حادثه انفجار نفتکش سانچي تسليت گفت.
کد خبر: ۵۵۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 16 January 2018

به گزارش تابناک : در پی سانحه نفتکش سانچی و جان باختن 32 نفر از خدمه و دریانوردان، مقامات کشورهای مختلف این حادثه را به ملت ایران تسلیت گفتند.

پیام وزیر خارجه چین 

وزير امور خارجه چين با ارسال پيامي به محمد جواد ظريف همتاي ايراني خود، جان باختن سي و دو دريانورد را در حادثه انفجار نفتکش سانچي تسليت گفت.
ونگ يي ضمن ابراز تسليت ، با خانواده ها و بازماندگان قربانيان اين حادثه همدردي کرد.
وزير امور خارجه چين با اشاره به نهايت تلاش امداد گران چيني در اجراي عمليات امداد و نجات در راستاي همکاري نزديک با ايران بر ادامه همکاري هاي مشترک پکن و تهران در اين زمينه تاکيد کرد.

نیمه افراشته شدن پرچم ایران در برن و وین  

پرچم سفارت خانه هاي ايران امروز در شهرهاي برن و وين پايتخت سوئيس و اتريش به مناسبت حادثه تلخ نفتکش سانچي نيمه افراشته شد.

همچنين به مناسبت حادثه نفتکش سانچي دفتر يادبودي طي دو روز (سه شنبه و چهارشنبه)  در محل سفارتخانه ايران در شهرهاي برن و وين مفتوح است .

گشایش دفتر یابود در سارایوو

 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین ضمن عرض تسلیت، به مناسبت سانحه ناگوار و دلخراش آتش سوزی برای کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش آن شد، دفتر یادبودی برای امضا خواهد گشود.
پرچم ایران نیز در سفارت کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین برای ادای احترام به درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل حادثه دلخراش برای کشتی نفتکش کشورمان به حالت نیمه افراشته آمده است.
در اطلاعیه سفارت سفارت جمهوری اسلامی ایران آمده است دفتر یادبود احترام به قربانیان این حادثه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سارایوو روزهای سه شنبه و چهارشنبه مفتوح است.

نیمه افراشته شدن پرچم ایران در دانمارک

به احترام خدمه و ملوانان فداكار جانباخته در حادثه آتش سوزي کشتی سانچی و ابراز همدردي با خانواده داغدار اين عزيزان،پرچم كشورمان در سفارت جمهوري اسلامي ايران در دانمارك به حالت نيمه افراشته درامد.

گرامیداشت جانباختگان در بغداد

پرچم نیمه افراشته کشورمان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد به مناسبت اعلام عزای عمومی بپاس جانباختگان نفتکش سوچی. روز چهارشنبه نیز دفتر یادبود این عزیزان در سفارت گشوده می شود.

تسلیت مقامات جمهوری آذربایجان

 رئیس جمهور جمهوری آذربایجان جان باختن کارکنان کشتی نفت کش سانچی را تسلیت گفت. همچنین حزب اسلام جمهوری آذربایجان هم جان باختن کارکنان نفت کش ایرانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار