18 هزار نفر در ساوجبلاغ متقاضی دریافت کنتور برق هستند
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: براساس قانون جدید، اکنون 18 هزار متقاضی درخواست کنتور برق در 4ماه گذشته درشهرستان ساوجبلاغ ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۵۵۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 14 January 2018

به گزارش تابناک البرز، ناصر اسکندریه در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره برق شهرستان ساوجبلاغ افزود: درقانون جدید تمام انشعابات غیرمجاز جمع آوری شده و این تعداد متقاضی افرادی هستند که اغلب از انشعاب غیر مجاز در سال های اخیر بهره بردند و خسارت زیادی به شبکه ها وارد کرده اند.


وی اضافه کرد: دراین مدت نیز به 4 هزار نفر کنتور اختصاص یافته است.


رویکرد جمع آوری انشعابات و احیا 80 میلیون کیلو وات ساعت کاری سخت است ولی درقانون جدید میشود این مبالغ را به بیت المال عودت داد.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به بیان منشور اخلاقی این شرکت بر حسن اخلاق و امانتدار و حفظ شئونات اسلامی را مورد تاکید قرار داد.


اسکندری با بیان اینکه مدیران مناطق حق کار دوم و مشاوره ای را بعد از اتمام اداری ندارند و تمام وقت خود را باید صرف خدمات به مردم دهند .


وی افزود تکریم ارباب رجوع مهمترین موضوع است و مدیران در خصوص کار حرفه ای خود در کاهش تلفات باید نقش عمده را ایفا نمایند.


وی گفت 1000 میلیارد تومان مطالبات ما از مردم است وصول این مبلغ باید جدی تر از گذشته عملیاتی شود اگر یک درصد از این مبلغ صرف امور جاری شرکت شود تمام مشکلات حل و خدمات به مردم تسهیل تر خواهد شد.


اسکندری افزود: استفاده از پتانسیل نیروی انسانی تقویت امنیت شهروندان از دیگر مواردی است که مدیر جدید باید به آن توجه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار