معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت، پذیرش 106 دانشجو معلم جدید به دانشگاه فرهنگیان این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۵۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 14 January 2018

به گزارش تابناک : حسین رحمانیان روز یکشنبه افزود: به منظور تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان البرز 106 نفر از پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت رشته های نیمه متمرکز دانشگاه فرهنگیان به این استان تعلق گرفت.
وی اظهار کرد: از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت رشته های نیمه متمرکز دانشگاه فرهنگیان در البرز مصاحبه تخصصی علمی انجام می شود.
وی بیان کرد: در این مرحله 81 نفر در رشته آموزش ابتدایی و 25 نفر در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت از سوی وزارت آموزش وپرورش به دانشگاه فرهنگیان البرز معرفی شدند.
وی تصریح کرد: مصاحبه پذیرفته شدگان نیمه متمرکز تکمیل ظرفیت در دانشگاه فرهنگیان البرز انجام و نتایج آن برای پیگیری های بعدی به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال می شود.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی نقش کلیدی دارد، خاطر نشان کرد: گام نخست در تحول رو به رشد هر سازمان، ایجاد بهینه سازی و تحول در منابع انسانی است.
وی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از مهمترین اولویت های وزارت آموزش و پرورش است که نقش استراتژیک در بهسازی و تربیت نیروی انسانی متخصص دارد.
وی تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان در تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه تعلیم و تربیت نقش مهمی دارد که این مرکز مهم در استان البرز نیاز به حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی و کشوری دارد.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار