امام جمعه شهرستان فردیس:
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به غنیمت شمردن دوره خدمت گفت: اگر مدیریت شهری فردیس نتواند کاری برای مردم کند در واقع خود شورای شهر زیر سئوال می رود.
کد خبر: ۵۵۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 12 January 2018

به گزارش تابناک البرز، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: از اعضای شورای شهر فردیس انتظار می رود با حفظ وحدت و همدلی با شهردار منتخب همراهی بیشتری داشته باشند.


وی گفت: اگر مدیریت شهری فردیس نتواند کاری برای مردم کند در واقع خود شورای شهر زیر سئوال می رود.
ایمانی اظهار داشت: مردم شهرستان فردیس انتظار دارند که ه شهرداری و شورا خدمات دهی مناسب کنند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: توقع مردم این است که شورا تا دیروز به شهردر اعتماد کرد و حالا هم اعتماد کند تا شهردار بتواند مدیران و معاونان خود را سریعتر معرفی کند.


وی در ادامه افزود: کاری که بر زمین بماند مردم متضرر می شوند.


وی از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس خواست از حاشیه پردازی و جنجال آفرینی و حرف هایی بیهوده که بوی تفرقه و اختلاف می دهد اجتناب کنند.


ایمانی گفت: شورای شهر دنبال سیاسی کاری نباشد، کارشورای شهر سازندگی است و بر کار شهردار نظارت داشته باشد نه دخالت در امور شهرداری.


وی بیان کرد: توقع مردم این است که اعضای شورای شهر دست به دست هم بدهند این باری که بر زمین مانده بلند کنند خدای نکرده اگر سستی وکم کاری باشد دود آن به چشم مردم می رود.


ایمانی افزود: مردم مطالبات به حقی دارند و همه باید در سطح کلان کشور دست به دست هم دهند مشکلات را حل کنند و قوه قضاییه ،مجلس و دولت همه کمک کنند.


وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پایان آشوب ها در کشور افزود: نیروی انتظامی ، وزارت اطلاعات وسپاه این جریان را خوب مدیریت کردند از همه تلاشهای آنها تشکر و قدردانی می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار