طبق آمار 47 درصد اشتغال در شهرک های صنعتی استان البرز است
6 شهرک صنعتی خصوصی در استان داریم که 30 هزار نفر مشغول بکار هستند و بیش از 100 برند برتر کشور در استان البرز فعالیت دارند، که تولیدات خود را به خارج کشور صادر می کند.
کد خبر: ۵۵۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 10 January 2018

 به گزارش تابناک البرز، طبق آمار 47 درصد اشتغال در شهرک های صنعتی استان البرز است و 50 درصد در بخش خدماتی مشغول بکار هستند.

به گفته مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز سال گذشته از تمام واحدهای صنعتی استان 2 بار بازدید شد تا به امروز 240 هکتار از مرحله دوم عملیات اجرایی شهرک صنعتی اشتهارد 2 انجام شده است و شهرک صنعتی کوثر حدود 156 هکتار است که در حال حاضر جدول گذاری و تامین آب آن در حال اجرا است.


وی ادامه داد: چند نقطه در استان را برای توسعه شهرک‌های صنفی در نظر گرفته‌ایم که نخستین شهرک تخصصی صنفی خواهد بود که صنوف مزاحم را به این شهرک انتقال دهیم.  که با راه اندازی نخستین شهرک تخصصی صنفی در استان زمینه 6 هزار اشتغال را فراهم می شود.


وی اظهار داشت: احداث سه شهرک صنعتی در اشتهارد، کوثر و نظرآباد شروع شده است در امر اشتغال جوانان می تواند نقش مهمی داشته باشد.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نمایشگاه‌های صنایع کوچک را برگزار کردیم که حدود 120 واحد صنعتی در آن شرکت کردند، گفت: در این نمایشگاه ها 15 رایزن خارجی دعوت و در بحث آموزش از آنها استفاده کردیم.


وی افزود: دانش فنی توسط محققان و کارشناسان به واحدهای صنعتی معرفی شد تا در این بخش ضعف های خود را برطرفکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار