نماینده ولی فقیه دراستان البرز تاکید کرد
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با نوآوری در موضوعات و اجرا از جمله نکات مهمی است که باید در دانشگاه ها مورد توجه قرارگیرد.
کد خبر: ۵۴۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 07 January 2018

به گزارش تابناک البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در نشست با مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه‌های استان البرز افزود: طرح موضوعاتی چون ازدواج آسان یا معضلات اجتماعی در این فضا، مفید و راهگشا است.


وی ادامه داد: با وجود اینکه تذکر و امربه‌معروف، جزو وظایف دینی هر فرد است، اما پیگیری اجرای کامل قوانین مصوب پوشش در دانشگاه‌ها توسط ریاست دانشگاه، برای حل مشکلات این حوزه کافی است.


امام جمعه کرج گفت: اعتکاف تمرین تنهایی، عکوف، توجه به خود و با خدا بودن در عین حضور در اجتماع است و نباید به یک برنامه‌ اردویی با برنامه‌های مختلف تبدیل شود، درعین‌حال اعتکاف باید در مسجد جامع برگزار شود، یعنی صنفی نباشد و همه اقشار جامعه در آن حضورداشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی، تقویت سطح بصیرت، اصلاح عقاید دانشجویان و تبیین حقیقت انقلاب برای این قشر اثرگذار جامعه، وظیفه‌ مهم نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هر دانشگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار