‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه حوادث اخیر بر وجهه کشور در عرصه بین‌المللی تاثیر منفی داشت اما دل ما قرص است و به انقلاب اسلامی به این سادگی‌ها آسیبی نمی‌رسد.
کد خبر: ۵۴۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 07 January 2018

به گزارش تابناک : عزیز اکبریان در شانزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در البرز برگزار شد، گفت: اگر اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا می‌شد بسیاری از مشکلات ما حل شده بود. سرعت و ابتکار در اقتصاد مقاومتی مهم است، اینکه تصمیمی بعد از سه سال اجرا شود به کشور ضرر می‌زند.

اکبریان با تاکید بر نقش فرمانداران در موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: فرمانداران نماینده دولت در شهرستان‌ها هستند و باید مشکلات را حل کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس در خصوص عملکرد سازمان بازرسی نیز خاطرنشان کرد: بازرسی نباید آخرین تیر خود را اول بزند، بازرسان اگر تخلفی دیدند ابتدا به استانداری گزارش دهند نه به دادگاه، این کار جرات را از مدیران می‌گیرد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: تمام نگرانی ما در خصوص حوادث اخیر متوجه سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغال است، این حوادث بر این دو موضوع تاثیر منفی خواهد داشت.

وی یکی از عوامل در بروز حوادث اخیر را منفی نشان دادن عملکرد دولت و مجلس عنوان و اعلام کرد: مثلا ۳۰ نفر نبودند که حقوق نجومی گرفتند ولی برخی کاری کردند که همه مدیران زیر سوال رفتند.

اکبریان ادامه داد: اصلا چیزی به نام افزایش حقوق نمایندگان در مجلس مطرح نشده اما مردم را بدبین کرده‌اند. نظام را تیره و تار نشان داده‌اند و اینها باعث شده مردم به همه شبهه پیدا کنند، عملکردها هم آن‌گونه که باید نبوده و این باعث شده با کوچک‌ترین حرکت چنین اتفاقاتی رخ دهد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار