رئیس کلانتری 160 خزانه با اشاره به انهدام باند سارقان خودرو در خرانه تهران، گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو پراید در مخفیگاهشان کشف شد.
کد خبر: ۵۴۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 31 December 2017

سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری 160 خزانه اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان و نیز اطلاع از اینکه چند نفر با همکاری یکدیگر ضمن تشکیل باندی اقدام به سرقت خودروهای سواری از محله خزانه می کنند، دستگیری سارقان و شناسایی آنان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی بیان کرد: تحقیات فنی پلیسی آغاز و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که 3 نفر با همدستی به صورت باندی عمل کرده و خودروهای سواری را پس از سرقت به مخفیگاهشان در همین حوالی منتقل می کنند و متعاقب آن مخفیگاهشان شناسایی گشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه ماموران در چندین مرحله مراقبت های ویژه ای را از مخفیگاهشان و تردد آنان انجام دادند، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اخذ شد.

سرهنگ ایدون، با اشاره به اعزام تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه سارقان، اظهار کرد: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و دو خودروی پراید مسروقه کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به همراه خودروهای مسروقه به کلانتری عنوان داشت: متهمان در بازجویی صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و به دوفقره سرقت دیگر نیز اقرار کردند و بدین ترتیب پرونده متشکله، وارد مرحله بعدی شد.

وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: با شناسایی مالباختگان دو دستگاه خودروی سواری و اخذ اظهارات آن، بزهکاری متهمان محرز و سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و پس برای تحقیقات دقیق تر تحویل پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار