فرشید علیزاده روز چهارشنبه افزود: هر سال فرهنگیان البرز در چندین مرحله به مناسبت های مختلف و یا فراخوان سازمان انتقال خون نسبت به کمبود ذخیره خونی کشور برای نجات جان بیماران در این اقدام خداپسندانه شرکت می کنند.
کد خبر: ۵۴۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 28 December 2017

به گزارش تابناک : وی با اشاره به اینکه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش البرز همیشه در این امر خدا پسندانه پیشقدم بوده اند، خاطر نشان کرد: معلمان با این اقدام بار دیگر به افراد جامعه یاد آوری می کنند باید به یاری نیازمندان حتی با اهدا قطره های خونمان به بیماران خاص بشتابیم.
وی تصریح کرد:: با هماهنگی های انجام شده تیم سیار خونگیری اداره کل انتقال خون البرز در محل نمازخانه اداره کل و یا سایر نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز استقرار پیدا کردند تا طرح اهدای خون انجام شد.
وی اضافه کرد: این حرکت معنوی به پیشنهاد، معلمان آموزش وپرورش استان البرز برای مشارکت در امر خدا پسندانه اهدای خون، با هماهنگی بعمل آمده با سازمان انتقال خون دراستان انجام شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: مسئول جذب اداره کل انتقال خون البرز نیز از مشارکت فعال و حضور فرهنگیان در این امر خداپسندانه قدر دانی کرد .
علیزاده تاکید کرد: از فرهنگیان البرز انتظار می رود در ترویج فرهنگ اهدای آگاهانه خون و فرآوردهای نوین خونی در بین دانش آموزان و خانواده ها نیز گام های آموزشی و فرهنگی بیشتری بردارند.
استان البرز بیش از 455 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم شاغل دارد.

 

 

منبع : پیام آشنا البرز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار