تجلیلی دوباره از علیرضا کریمی قهرمان کشتی آزاد
علیرضا کریمی، کشتی گیر نجیب و با اخلاق کشورمان تا کنون در دو مسابقه جهانی در عین شایستگی نتوانسته صاحب مدال طلا شود. با این همه مسئولان متاسفانه نتوانسته اند از چنین افرادی که جوانمردانه از حق خود می گذرند حمایتی درخور داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 16 December 2017
به گزارش تابناک البرز، ملی پوش کشتی آزاد ایران امسال طی برگزاری مسابقات جهانی با نماینده رژیم صهیونیستی روبرو نشد که به گفته محمد طلایی، او شانس اول کسب مدال طلا را داشت.

بر اساس این گزارش ،چند روز بعد از اتفاقاتی که برای علیرضا کریمی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان رخ داد؛ وزارت ورزش سعی کرد از این کشتی گیر تجلیل کند. 

وزیر ورزش در جمع روسای فدراسیون های ورزشی به این کشتی گیر به خاطر روبرو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی جایزه ای اهدا کرد، با این حال علیرضا کریمی در گفت و گویی با رادیو تهران ، به شدت از مسئولان انتقاد کرد.

کریمی در صحبتهایش، قصد مسئولان را سو استفاده از خود مطرح کرده بود و گفته بود: با من از طرف استان تماس گرفتند. گفتند که جلسه خصوصی با وزیر و رییس جمهور داری. من هم به آنجا رفتم؛ اما متوجه شدم که برنامه چیز دیگری است. فکر می کنم قصدشان سوءاستفاده بود که فقط بگویند از من تجلیل کردند تا حواشی بخوابد.

این در حالی است که کریمی در سال ۲۰۱۴ میلادی هم در عین شایستگی در مسابقات جهانی نتوانست صاحب مدال شود.

قصدشان از من سوءاستفاده سیاسی بود
وی در ادامه گفته بود: من گوشی ام را خاموش کرده بودم و نمی خواستم صحبت کنم. با پدرم تماس گرفتند و گفتند که وزیر می خواهد با رییس جمهور در یک جلسه خصوصی شرکت کند و من هم به آنجا رفتم. من ناراحتم از اینکه خیلی ها می خواهند از من سوءاستفاده سیاسی و استفاده ابزاری کنند.

ملی پوش کشتی کشورمان با اعتراض از این تجلیل گفت: من اصلا از این تجلیل راضی نبودم و اصلا در جریان این برنامه هم نبودم. در واقع در عمل انجام شده، قرار گرفتم. دیروز کلا ۱۰ سکه به من دادند. دیروز اصلا در جریان برنامه نبودم و رفتم و دیدم که دوربین و خبرنگار آنجاست. بازهم می گویم که فکر می کنم قصدشان سوءاستفاده بوده است.

این در حالی است که روز گذشته نیز مردم فردیس از کریمی تجلیل کرده اند. حجت الاسلام جلیل محبی این برنامه با گروهی از مردم برگزار کرد که طی آن بیش از 20 سکه طلا که توسط مردم به پاس قدردانی از زحمات علیرضا کریمی آماده و جمع‌آوری‌ شده بود به وی اهدا شد.

حال باید دید آیا چنین تجلیلهایی در خور یه ورزشکار در سطح ملی می تواند باشد و آیا مسئولان در این خصوص به فکر راه های بهتر و دادن انگیزه های بالاتری به چنین ورزشکارانی هستند؟

چندی پیش سرمربی تیم کشتی آزاد کشور گفته بود: امیدوارم امسال این حمایت صورت گیرد تا گوشه ای از زحمات او در تمرینات طاقت فرسایش جبران شود.

طلایی افزود: کریمی با ۲۳ سال سن می تواند همچنان در آینده برای کشتی ایران افتخارآفرین باشد به شرطی که انگیزه لازم را برای وی ایجاد کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار