رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: تاکنون ۲۵ گروه جهادی با ظرفیت ۳۸۰ نفر از استان البرز به مناطق زلزله زده اعزام شدند.
کد خبر: ۵۳۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 16 December 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علی ترکاشوند، با اشاره به حضور سپاه استان البرز در 7 روستای زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: نزدیک به 100 درصد کارهای مربوط به اسکان موقت زلزله‌‌زده‌ها به اتمام رسیده و تا 15 روز آینده در تمامی روستاها اسکان موقت انجام می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه سپاه استان البرز ساخت خانه‌های مقاوم  76 منزل از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد سرپل‌ذهاب واقع در ثلاث‌باباجانی را بر‌عهده دارد، ادامه داد: آواربرداری در 50 درصد روستاها به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مابقی روستاها در حال آواربرداری هستند و برخی از روستاها به سبب حجم زیاد تخریب‌ها، خود مردم تمایل به سکونت مجدد در آن منطقه را ندارند و به دنبال اسکان در منطقه دیگر هستند، بیان کرد: انتقال روستاها به بروکراسی و امور اداری نیاز دارد.

ترکاشوند با بیان اینکه در این مناطق کمبود اتصالات لوله آب و برق به محل کانکس‌ها وجود دارد، اضافه کرد: تاکنون 25 گروه جهادی با ظرفیت 380 نفر از  استان البرز به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی با اشاره اینکه هر 7 روز یکی از سپاه نواحی 10 گانه استان البرز با سازمان‌دهی در مناطق حضور دارند، عنوان کرد: برای ساخت 76 منزل در ثلاث باباجانی، نیاز به حضور بیشتر نیروهای فنی و جهادی به مدت بیش از 6 ماه در این منطقه است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار