رئیس شورای شهر:
رئیس شورای شهر نامه اعضای شورای شهر کرج به شهردار را قرائت کرد و گفت: شهردار کرج مواردی را که در جلسه قبل بیان کرده است را باید در صحن علنی شورا ثابت کند.
کد خبر: ۵۳۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 13 December 2017
به گزارش تابناک البرز، در جلسه شورای شهر کرج که در صحن علنی شورا برگزار شد، محمد نبیونی رئیس شورای شهر نامه واصله تذکر اعضای شورای شهر کرج به شهردار را در این جلسه قرائت کرد و گفت: شهردار کرج مواردی را که در جلسه قبل بیان کرده است را باید در صحن علنی شورا ثابت کند.

وی با بیان اینکه پرونده‌هایی با متراژ 147 هزار متر امروز بعد از گذشت 11 سال منظره شهر را به هم ریخته است، تصریح کرد: در 158 هزار متر زمین بالغ بر 40 هزار متر تخلف ساختمانی‌ صورت گرفته که بخش زیادی از آن  جزو تخلفات  تجاری بوده است.

وی ادامه داد: ما با سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند یک تومان سرمایه‌گذاری کنند و صد تومان ببرند و خون مردم را در شیشه کنند مخالف هستیم.

بر اساس این گزارش همچنین در جلسه شورای شهر کرج مطرح شد که ۷۰ میلیارد تومان قرارداد در سازمان سیما و منظر شهری جزو ابهامات است که باید بررسی شود.


احد رسولی در نظق پیش از دستور اظهار داشت: قصد داریم تا جایی که امکان دارد شورا و شهرداری را  با رعایت قانون اداری و نوآوری و خلاقیت با تمام نیرو ارتقا دهیم و به سمت جلو حرکت کنیم تا بتوانیم شهری به دور از درگیری داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه طبق گزارشات متوجه شدیم یکی از پیمانکاران در یکی از مناطق شهرداری کرج از مردم به بهانه بهبود عملیات آسفالت‌ریزی وجه نقد دریافت می‌کند، افزود: باید  این مورد رسیدگی شود و چنین پیمانکارانی در لیست سیاه قرار گیرند.

خلیلی اردکانی عضو دیگر شورای شهر کرج در این جلسه  با بیان اینکه مردم با امید و آرزو به لیست امید رای داده‌اند و اعضای شورای پنجم  باید سعی کنند امروز کارها را در شهر حول محور وحدت و تعامل پیش ببرند و وارد بحث‌های حاشیه‌دار نشوند، گفت: افرادی که در شهر طی سالهای زیاد به پاکدستی و سلامتی معروف هستند با حضور خود در شورا به رای مردم پاسخ مثبت و به وعده‌های خود عمل خواهند کرد.

خلیلی اردکانی ادامه داد: با تمام وجود، نامهربانی‌های پیش آمده را به جان می‌خریم و سعی می‌کنیم شورا و صحن را به سمت آرامش هدایت کنیم و از هر گونه تشنج جلوگیری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار