استاندار البرز از شهرداری کرج خواست تا نماینده ای به کارگروه اشتغال استان معرفی کند.
کد خبر: ۵۳۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 13 December 2017
به گزارش تابناک : محمد علی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اغلب دستگاه های اجرایی استان به صورت جدی در حوزه ایجاد اشتغال فعالیت می کنند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی برتر در این عرصه مورد تشویق قرار خواهند گرفت و به دستگاه های ضعیف در این حوزه تذکر داده می شود.

وی با بیان اینکه باید یکی از معاونت های شهرداری کرج برای شرکت در جلسات کارگروه اشتغال استان معرفی شود، افزود: شهرداری کرج در بخش اشتغال نقش بسزایی را ایفا می کند لذا از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه رسالت مسئولان در حوزه اشتغال تمام نشدنی است، تصریح کرد: عزم جدی برای ایجاد اشتغال در کشور وجود دارد، می توان فعالیت خوبی را در  بخش تعاون روستاها همچنین اشتغال روستایی انجام داد چرا که البرز از ظرفیت ویژه ای در این حوزه برخوردار است.

نجفی در ادامه جلسه بیان کرد: بستر اجرای بسیاری از طرح های اشتغال زایی و تعاون به صورت پایلوت در روستاهای استان البرز وجود دارد که تحقق این مهم همکاری همگانی دستگاه های اجرایی را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه از عملکرد بانک ها رضایت دارم و این امر به واسطه همکاری صورت گرفته است، ادامه داد: ضوابط نباید برای پیشبرد اهداف تحقق اشتغال دست و پا گیر باشد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار