نائب رئیس شورای شهر کرج گفت: بنده چند بار اشاره کردم که محل تصمیم‌سازی و پایگاه تصمیم‌سازی شهرداری کرج و شورای شهر باید بر مبنای عقلانیت، تدبیر و اخلاق باشد، چندین بار به مسئولین ذیربط در شهرداری خصوصی تذکر داده‌ام که ما بیش از 50 مطبوعاتی و نشریه در کرج داریم بنابراین قرار نیست 7 یا 8 مطبوعاتی جریان‌ساز مسائل حاشیه شهرداری و حاشیه شورا باشند، همین مسائل در شوراهای قبل تکرار شد و بلای خانمانسوزی شد که امروز ما شاهد آن هستیم را به وجود آورد.
کد خبر: ۵۳۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 13 December 2017

به گزارش تابناک : منصور وحیدی در سی‌امین جلسه شورای شهر کرج که چهارشنبه 22 آذر برگزار شد، گفت: مبنای شورای پنجم بر صداقت، سلامت و شفافیت پایه‌گذاری شده است، بنابراین از همه اعضا درخواست می‌کنم در این شعار بسیار زیبا و تعهد آور یک بازبینی کنیم.


وحیدی افزود: مردم بر عملکرد، کارکرد، گفتار، پیگیری‌ها و رفتار ما و همچنین انتخاب شهردار و مدیرانی که از ناحیه ما و یا مشاورین و مطبوعاتی‌ها به شهردار معرفی می‌شوند، ناظر هستند.

وی ادامه داد: بنده چند بار اشاره کردم که محل تصمیم‌سازی و پایگاه تصمیم‌سازی شهرداری کرج و شورای شهر باید بر مبنای عقلانیت، تدبیر و اخلاق باشد، چندین بار به مسئولین ذیربط در شهرداری خصوصی تذکر داده‌ام که ما بیش از 50 مطبوعاتی و نشریه در کرج داریم بنابراین قرار نیست  7 یا 8  مطبوعاتی جریان‌ساز مسائل حاشیه شهرداری و حاشیه شورا باشند، همین مسائل در شوراهای قبل تکرار شد و بلای خانمان سوزی شد که امروز ما شاهد آن هستیم را به وجود آورد.

نائب رئیس شورای شهر کرج تصریح کرد:  ما پرونده‌هایی با متراژ 147 هزار مترمربع از سال 85 داریم اما امروز بعد از گذشت 11 سال تعهدات قانونی آن انجام نشده و سیما و منظر شهر را نیز به هم ریخته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، بالغ بر 40 هزار مترمربع تخلف ساختمانی شده اما  یکی سوال نکرده چرا تا الان این موضوع به کمیسیون ماده 100 نرفته است، بخش عظیمی از این تخلفات تجاری بوده و این تیپ افراد می‌آیند در همایش سرمایه‌گذاری تریبون در اختیار می‌گیرند و هر حرفی دلشان خواست می‌زنند و به شورا ‌و توهین می‌کنند.

این عضو شورای شهر کرج ادامه داد: ما با کسانی که می‌خواهند خون مردم را بمکند مخالفیم ولی دست سرمایه‌گذار و سازنده‌ای که دلسوزانه زحمت می‌کشد و کارآفرینی می‌کند را می‌بوسیم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده‌هایی که بالای میلیاردها تومان بدهی دارند، جزء وظایف شهرداری و مدیران مناطق است.

وحیدی در خصوص وضعیت املاک شهرداری کرج نیز گفت: سه ماه است که این موضوع را اعلام کرده‌ایم، چند درصد املاک شهرداری بررسی شده است؟ این موضوع هنوز نامعلوم و بلاتکلیف است.

نائب رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد: منابع انسانی بزرگترین سرمایه هر کشور و شهری است اما ‌اکثر افراد پاکدست سیستم دارند ناامید می‌شوند، مهمترین مسیر برای خدمت شناخت است و بهترین شناخت را اعضا شورا می‌توانند به شهردار بدهند.
 




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار