بعد از حادثه تصادف در سوسنگرد
درحادثه رانندگی عصر دیروز در محور سوسنگرد 35 نفر از دانش آموزان نظرآبادی مصدوم و چهار نفر به اضافه راننده خودرو تویوتا جان باختند که تاکنون 31 نفر از مصدومان این حادثه از مراکز درمانی مرخص شده و تنها چهار نفر تحت درمان قرار دارند.
کد خبر: ۵۳۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 13 December 2017
به گزارش تابناک البرز، مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که بیشتر دانش آموزان مصدوم این استان در حادثه سوسنگرد از مراکز درمانی مرخص شدند.

خسرو ساکی با اشاره به اینکه در این حادثه 2 دانش آموز، یک راوی ویک مربی و راننده خودرو تویوتا جان باختند، یادآور شد: یک مربی و 3 دانش آموز نیز به دلیل آسیب دیدگی بیشتر در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با توجه به وضعیت مصدومان احتمال ترخیص آنان در روز جاری وجود دارد. تیم اعزامی از استان البرز نیز ساعت 4:30 صبح امروز در اهواز مستقر شده تا فرآیند سازماندهی مسافران راهیان نور نظرآبادی با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرارگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا دانش آموزان و مربیان راهیان نور نظرآبادی امروز از طریق هوایی یا راه آهن به استان بازگشت داده شوند.

ساکی تصریح کرد: وضعیت دانش آموزان و مربیان راهیان نور در سوسنگرد خوب است و تا کنون خدمات رسانی مناسب به مصدومان انجام شده است.

وی اضافه کرد: خانواده های دانش آموزان نسبت به سلامت و خدمات رسانی کامل به فرزندانشان در این حادثه که مقصر آن راننده تویوتا بوده ، مطمئن باشند.

گفتنی است اتوبوس حامل دانش آموزان شهرستان نظرآباد استان البرز ساعت 17:40 دیروز حین بازگشت از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در محور سوسنگرد دچار سانحه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار