در جلسه شورای شهر قزوین صورت گرفت
در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، لایحه دستورالعمل أخذ عوارض جهت ساماندهی و انتظام‌بخشی به معابر و تعدادی از واحدهای صنفی که برای ارائه خدمات بهتر نیاز به اشغال فضای پیاده رو دارد، به تصویب رسید.
کد خبر: ۵۳۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 13 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم در کنفرانس وحدت اسلامی ادعای دشمنان اسلام در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نشانه ناتوانی و عجز آنان دانستند.

وی ادامه داد: افتخارآفرینی قهرمانان و ورزشکاران وزنه بردار ایرانی در مسابقات جهانی آمریکا را گرامی می‌داریم چراکه همت و تلاش آن‌ها توانست برگ زرین دیگری به افتخارات این سرزمین بیافزاید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: همچنین اقدام ارزنده علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشور در عدم رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی در مسابقات بین‌المللی ستودنی است.

داودی در ادامه به مناسبت‌های سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و شهادت آیت‌الله دستغیب سومین شهید محراب اشاره کرد و 20 آذرماه سالروز درگذشت یزدانبخش سیاهکالی‌مرادی عضو اسبق شورای اسلامی شهر قزوین را گرامی داشت.

این مسؤول همچنین یاد و خاطره محمدحسین خاکساران و صدیقه حکمت از دیگر اعضای فقید و اسبق پارلمان محلی را گرامی داشت.

گفتنی است، لوایح کمیسیون املاک شورا، یک لایحه تعریض معبر، یک لایحه واگذاری خط پروژه و لایحه دیگری مبنی بر پرداخت هزینه اشجار و ریشه به زارعان شهرک دانش را به تصویب رسید.

لوایح کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهرقزوین با موضوع لایحه پرداخت کمک هزینه خاکسپاری اعضای خانواده کارمندان شهرداری، لایحه دستورالعمل أخذ عوارض جهت ساماندهی و انتظام‌بخشی به معابر و تعدادی از واحدهای صنفی که برای ارائه خدمات بهتر نیاز به اشغال فضای پیاده رو دارد(با قید اجرای آن از ابتدای فروردین ماه سال 97 و به مدت 6 ماه به شکل آزمایشی) به تصویب شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

یادآور می‌شود، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورا به کارکرد فعلی پارک رباتیک انتقاداتی داشتند که مقرر شد این موضوع در جلسه کمیسیون تلفیقی مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گیرد.

تأکید بر راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورا، انتقاد به وضعیت فعلی فرهنگسرای رز، تأکید بر اعلام سیاست‌های کلی بودجه سال97 از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار