نماینده کرج تاکید کرد
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی گفت: سرعت بخشی به پروژه های ملی راه به حجم بالای تردد در محورهای ارتباطی استان البرز ضروری است.
کد خبر: ۵۳۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 12 December 2017
به گزارش تابناک البرز، محمد جواد کولیوند افزود: این موضوع مهم درصحن علنی مجلس عنوان شده و انتظار می رود با مدیریت وزیر راه و شهرسازی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: اتمام قطعه اول بزرگراه تهران شمال، تکمیل اتوبان همت وادامه شهدای البرزاز جمله پروژه های مهم ملی دراین زمینه به شمارمی رود.

کولیوند گفت: توجه ویژه در بخش بودجه97 به بودجه عملیاتی تخصیص اعتبارات عمرانی و عدم تخصیص نقدینگی در استان ها و واگذاری برخی از اختیارات، اعتبارات به استان ها از دیگر درخواست های مهم امروز بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امروز از وزیر علوم و فناوری با هدف تعیین تکلیف دانشگاه خوارزمی استان البرز در زمینه احداث ایستگاه قطارشهری برای تردد دانشجویان درخواست های شده است.

بر اساس این گزارش عملیات ایمنی و عمرانی در راه های این استان در حال اجراست. پاکسازی حاشیه آزاد راه کرج- تهران در محدوده شهرستان کرج و پاکسازی پارکینگ های آزادراه کرج- قزوین در محدوده شهرستان ساوجبلاغ انجام شده است.

به گفته مدیرراهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز ، دپوی مصالح،بارگیری و بارریزی در حاشیه آزادراه، بغلبندی و رفع افتادگی شانه راه در محدوده شهرستان ساوجبلاغ از دیگر اقدامات که صورت گرفته است.

همچنین تسطیح و اصلاح افتادگی شانه راه ‌‌محور کرج - کندوان محدوده آسارا ونصب و‌اصلاح نیوجرسی در نقاط پر تصادف و پرتگاهی در محدوده پیش سرهنگ برای ارتقای ایمنی‌ در این محور اجرایی شد. همچنین تعمیر و‌مرمت گاردریل در محدوده دو راهی کندور مسیر کرج چالوس نیز انجام شده است.

گفتنی است  راه های استان البرز از مسیرهای پر ترافیک و پر تردد کشور محسوب می شود، اجرای عملیات ایمنی و راهداری به طور مستمر در تمام راه های این استان انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار