فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری ۲۸ نفر از اراذل و اوباش در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 12 December 2017
به گزارش تابناک : سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از موادمخدر کشف شده در البرز که پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان در 3 روز گذشته یک محموله 300 کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف کردند، اظهار داشت: این مواد مخدر که به طرز  پیچیده‌ای جاسازی شده بود، از شرق کشور تا استان البرز منتقل شده بود.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مواد مخدر قبل از پخش شدن بین  مصرف‌کنندگان، کشف شد، ادامه داد: در این ارتباط افراد مرتبط شناسایی، 3 نفر دستگیر و همچنان پیگیری برای شناسایی دیگر افراد ادامه دارد و یک دستگاه خودرو که مواد در آن جاسازی شده بود، توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه یک شبکه از جاعلان و کلاهبرداران در استان متلاشی شدند، بیان کرد: این باند با جعل اسناد و مدارک و سوء استفاده از طریق چند دفترخانه رسمی و به دست آوردن اطلاعاتی از طریق بانک، قصد برداشت 41 میلیارد تومان از حساب افراد را داشتند.

محمدیان با بیان اینکه این کلاهبرداران قبل از اینکه بتوانند این وجه را جابه‌جا کنند، دستگیر شدند، ادامه داد: اعضا این باند 21 نفر بودند که در حال حاضر به دادسرا سپرده شده‌اند و به هموطنان توصیه می‌کنم که کسانی که موجودی حساب قابل توجهی در بانک دارند، حتما با مراجعه به بانک، شرایط ویژه برای برداشت از حساب خود تعریف کنند.

وی اضافه کرد: از بین 21 نفر اعضای این باند، 8 نفر دارای سابقه جرائم مرتبط با این امر بودند و قطعا حوزه کاری این افراد خارج از استان البرز هم بوده است.

محمدیان با اشاره به طرح برخورد شدید و قاطع با اراذل و اوباش در استان البرز، عنوان کرد: در این طرح، تعدادی از اراذل و اوباش به پلیس احضار شدند که آن تعدادی که به آن بی‌توجه بودند، پلیس با گرفتن حکم قضایی، تعداد 28 نفر که اقدامات خلاف قانون داشتند را دستگیر کرده است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار