مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد که طرح پیشگیری از تخلفات در آرایشگاه‌های زنانه دراین استان اجرا شد. این در حالی است که 1500 آرایشگاه غیرمجاز در البرز فعال هستند.
کد خبر: ۵۳۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 12 December 2017
به گزارش تابناک البرز، علی اکبر مختاری افزود: اکنون دراستان البرز بیش از 2هزارو 500 آرایشگاه زنانه فعالیت می کنند که حدود یک هزار و 500 واحد آن بدون مجوز است. 

وی اضافه کرد: سه استان البرز، گیلان و بوشهر به عنوان پایلوت کشوری این طرح را اجرا و درآینده نزدیک به کل کشور تعمیم داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح پیشگیری درقالب 4 کارگاه آموزشی تخصصی عقیدتی، بهداشتی، حقوقی، صنفی تا پایان دی ماه سال جاری انجام می شود. 

مختاری افزود: واحدهای غیرمجاز آرایشگاه های زنانه عمدتا علاوه بر دریافت نرخ‌های بالا اقدامات خاصی انجام می‌دهند که خلاف موازین است. 

مختاری افزود: از جمله این تخلفات مسائل پزشکی است که باید زیر نظر پزشک باشد که آنها را در آرایشگاه‌ها انجام می‌دهند. 

وی خاطرنشان کرد که دربرخی از این آرایشگاه ها داروهای تقلبی و داروهای قاچاق استفاده می شود و تغییراتی که باید در خانم‌ها زیر نظر پزشک متخصص انجام شود را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: قصد داریم با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صنعت ومعدن، اتحادیه مربوطه ، بازرسی اصناف البرز و دانشگاه علوم پزشکی با حکم قضایی به آرایشگاه‌های خانگی ورود و برخورد لازم صورت گیرد.

وی به آرایشگاه های غیرمجاز دراستان البرز هشدارداد که تا پایان اسفند ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار