لزوم مقاوم سازی مدارس نظرآباد
جمعیت دانش آموزی نظرآباد 28 هزار نفر است، اما برای این جمعیت زیاد فقط 140 آموزشگاه دولتی و 37 غیر دولتی وجود دارد.
کد خبر: ۵۳۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 11 December 2017
به گزارش تابناک البرز،  مدارس نظرآباد دارای قدمت زیادی هستند که بازسازی و مقاوم سازی آن نیاز به تخصیص اعتبار مناسب ملی و استانی دارد.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد زیادی از مدارس شهرستان نظرآباد فرسوده اند که باید تخریب ، بازسازی و مقاوم سازی دارد.

محمود بهمنی خاطر نشان کرد: مشارکت خیرین در احداث فضاهای آموزشی نیز از دیگر محورهای مهمی است که بابد به آن توجه کرد.

وی یادآور شد: احداث فضاهای آموزشی در نظرآباد به دلیل مهاجر پذیری شهرستان از مسائل مهمی است که باید نسبت به آن غفلت نشود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه تا کنون تعداد زیادی از مدارس این شهرستان از سوی حیرین نیک اندیش به خصوص در مناطق روستایی و کم برخوردار شهری ساخته و تجهیز شده است، اظهار کرد: اما با توجه به مهاجرت پذیری، فرسودگی فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی در این منطقه نیاز به مشارکت بیشتر خیرین نیک اندیش داریم.

بهمنی اضافه کرد: در طول 2 سال گذشته پیگیری های مختلفی در زمینه مشارکت جویی خیرین و بررسی نیازهای آموزشی نظرآباد به ویژه در بخش مقاوم سازی و تکمیل فضاهای نیمه کاره آموزشی در قالب نشست ها و بازدید های منطقه ای و استانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی نظرآباد 28 هزار نفر است، ادامه داد: اما برای این جمعیت زیاد فقط 140 آموزشگاه دولتی و 37 غیر دولتی وجود دارد.

وی گفت: تعدادی زیادی از مدارس نظرآباد نیز دوشیفت هستند.

وی یاد آور شد: 15 آذر ماه در نشستی با مدیر آموزش و پرورش نظرآباد مسائل و مشکلات این شهرستان در بخش فضای آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و از تعدادی از مدارس نیز بازدید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار