فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرد
به گفته فرمانده انتظامی استان البرز ، حدود ۵۰ درصد کاهش تلفات انسانی کشور مربوط به استان البرز است.
کد خبر: ۵۳۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 11 December 2017
به گزارش تابناک البرز، فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تردد بیش از ۱۴ استان کشور از راه‌های مواصلاتی استان البرز انجام می‌شود، گفت: ۵۰ درصد کاهش تلفات انسانی کشور مربوط به استان البرز است.

عباسعلی محمدیان در رزمایش پلیس‌راه و راهور استان البرز که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به عملیات مشترک در طرح زمستانی استان البرز در جهت هم‌افزایی توان خدمت‌رسانی به مردم، اظهار داشت: تردد بیش از 14 استان کشور از راه‌های مواصلاتی استان البرز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید اقدامات زمستان با توجه به این امر آغاز شود، ادامه داد: این هم‌افزایی می‌تواند سبب کاهش آسیب‌ها و خدمت‌رسانی بهتر ‌شود. 

وی با اشاره به شروع طرح زمستان پلیس راه و راهور استان البرز از امروز، بیان کرد: استان البرز یکی از استان‌های نمونه در اینگونه خدمات‌رسانی‌ها است که نتیجه آن در تعداد کاهش تصادفات وجود دارد.

محمدیان با بیان اینکه 50 درصد کاهش تلفات انسانی کشور مربوط به البرز است، اضافه کرد: برخی مواقع ضرورت دارد که ممنوعیت‌هایی انجام شود که ممکن است سبب ناراحتی برخی شود و در این مواقع باید با سعه صدر باید با آنها برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار