استاندار در بازدید از صداوسیمای البرز گفت : با توجه به موفقیت های این مرکز حمایت های لازم برای پخش 24 ساعته سیمای البرز صورت می گیرد .
کد خبر: ۵۳۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 10 December 2017
به گزارش تابناک : نجفی در بازدید از بخش های مختلف صداوسیمای مرکز البرز گفت: علی رغم محدودیت های سخت افزاری همکاران ما در این مرکز کارهای بزرگی انجام داده اند و توانسته اند در حوزه هایی مانند خبر رتبه های عالی همچون سوم کشوری را کسب کنند که این جایگاه شایسته تقدیر است.
وی با تاکید بر تامین اعتبار برای ساخت استودیوی برنامه تلویزیونی در مرکز البرز گفت: تلاش می کنیم با تامین اعتبار مورد نیاز این استودیو به سرعت تکمیل و آماده بهره برداری شود. 
استاندار البرز با حضور در برنامه زنده رادیویی البرز من سلام و اشاره به فعالیت 20 ساله رادیو کرج و سپس رادیو البرز، افزود: پخش و پیگیری مشکلات مردمی نکته مثبتی در فعالیت رادیو البرز است که مخاطب قابل توجهی نیز دارد. 
نجفی در این برنامه از تلاش برای کاهش سطح بیکاری استان نیز گفت و افزود: سطح بیکاری در تابستان به 13 ممیز 8 دهم درصد رسیده است که این رقم نیز قابل قبول نیست و از طریق اعطای تسهیلات بانکی به کار آفرینان و رفع موانع تولید در حال اشتغالزایی هستیم. 
رامک مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز نیز گفت: در صورت تامین اعتبار و ساخت استودیوی در حال ساخت توان آن را داریم تا دهه فجر امسال به پخش 24 ساعته برسیم. 





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار