شهردار کرج در واکنش به اعضای شورای شهر:
شهردار کرج در نشست شورای شهر در واکنش به اعتراضات اعضا شورا در انتصابات مدیریت شهری گفت: حق دخالت ندارید من به تک تک اعضا احترام قائل هستم اما گزافه گویی حدی دارد، جار و جنجال راه نیندازید.
کد خبر: ۵۳۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 10 December 2017
به گزارش تابناک البرز، نشست علنی شورای اسلامی کلانشهر کرج روز یکشنبه با حاشیه هایی مانند انتقاد تند شهردار از وضعیت برخی اقدامات شورا و پروژه ها و پاسخ اعضای شورا همراه شد.

در این نشست شهردار کرج خطاب به برخی اعضای شورا گفت: گزافه گویی نکنید از خط قرمز خود عدول نخواهم کرد. جارو جنجال راه نیندازید، خط قرمزی خواهم داشت و از آن عدول نخواهم کرد.

علی اصغر نصیری ادامه داد: در هفته گذشته طرحی که در 40 روز انجام شد تعریض اتوبان جنوبی صورت گرفت که به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص ) بدون مراسم به علت ترافیک بازگشایی شد.

شهردار کرج اظهار داشت: در مدت کوتاهی نواقص و مشکلات منطقه 6 کرج برطرف شد و این هفته در یکی از محلات محروم ملاقات عمومی خواهیم داشت اگر بعضی از اعضا شورا دغدغه دارند حضور داشته و مشکلات مردم را بشنوند.

شهردار کرج خطاب به رحیم خستو عضو شورا و عباس زارع رئیس کمسیون برنامه و بودجه در خصوص انتصابات مدیریت شهری, گفت: آقای خستو به دنبال سناریو نباشید و خود را خسته نکنید، بنده تا زمانی کار خواهم کرد که اصولی باشد و افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار ندهید.

وی در ادامه افزود: آقای زارع من اعتقاد این را ندارم بخواهم حتما برادر شما که عضو شورا هستید را در مسند مدیریت پسماند قرار دهم .

شهردار کرج افزود: ایشان از لحاظ من توانمند نبوده و شایسته سالاری از الویت مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه جارو جنجال بیخود راه نیندازید در ادامه گفت: خط قرمزی خواهم داشت و از آن عدول نخواهم کرد.

وی گفت: با التماس نیامدم که با التماس بروم بلکه هدفم خدمت به مردم است.

نصیری با اشاره به اینکه در مدت حضورش در کرج 32 نفر درمسئولیت های شهرداری منصوب شدند ، افزود: تنها 4 نفر با تصویب اعضا یشورا با بنده امده اند.

وی خطاب به یکی از اعضای شورا بیان داشت: حق دخالت ندارید من به تک تک اعضا احترام قائل هستم و گزافه گویی حدی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار