قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تلاش استاندار البرز در کمک به اشتغال و رفع موانع کار، از بهبود 1.5 درصدی رفع بیکاری استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 09 December 2017
به گزارش تابناک : ابوالحسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران به وضعیت اشتغال استان البرز اشاره کرد و گفت: معمولاً در این استان بر اساس فصل، شاهد میزان بیکاری هستیم و طبق گزارش‌های رسیده در فصل تابستان شرایط نسبت به بهار بهتر بود. 

وی به مهاجرپذیر بودن البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور اقوام مختلف در استان، تعداد زیادی از بیکاران به سمت کرج، سرازیر می شوند لذا نسبت به استان های همجوار، شاهد 2 درصد بیکاری بیشتر هستیم.

فیروزآبادی، به حضور فعال استاندار البرز، اشاره کرد و یادآور شد: در مدت زمانی که ایشان در استان حضور دارند، تلاش مضاعف و خوبی شده که موانع ایجاد اشتغال برداشته شود. همچنین با فعال کردن کارگروه های اشتغال و رفع موانع، فعالیتهای خوبی در حوزه کار و اشتغال استان، ایجاد شده است. در بازدید استاندار البرز از کارخانه ها و مراکز تولیدی نسبت به رفع موانع اقدام شده و مقرر شد مراکزی که به واسطه قدمت بیش از 70 سال، مناسب اشتغال نیستند، با کمک دولت بازسازی و از تعطیلی آنها جلوگیری شود. 

وی در پایان خبر داد: امسال طبق آمار، 102هزار نفر در کارورزی ثبت نام کردند که از این تعداد 20هزار نفر مشغول به کار شدند و پیش بینی می شود تا پایان سال حداکثر تا 150هزار ثبت نام خواهیم داشت.






منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار