معاون خدمات‌شهری شهرداری کرج، تعداد نیروهای خدمات شهری در حوزه‌های رفت و روب و جمع‌آوری زباله را یک‌هزار و 707 نفر عنوان کرد که به‌طور مرتب نسبت به پاکسازی شهر اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 09 December 2017
به گزارش تابناک : حسن مدیرروستا گفت: تعداد 1305 نفر روزانه در عملیات رفت و روب مشارکت می‌کنند و 402 نفر جمع‌آوری و حمل زباله را به عهده دارند. خدمات این افراد با به‌کارگیری 246 دستگاه ماشین‌آلات همراهی می‌شود.

مدیرروستا افزود: نیروهای معاونت خدمات شهری کرج در مناطق مختلف این کلانشهر، روزانه مساحتی بیش از 24 میلیون و 187 هزار و 468 متر مربع را پاکسازی و نظافت می‌کنند.

وی بیان داشت: عملیات رفت و روب در سه شیفت انجام می‌شود که به‌صورت گردشی از ساعت 4:30 بامداد آغاز و تا حدود ساعت 12 ادامه می‌یابد. مرحله دوم رفت و روب نیز از ساعت 12 تا هنگام جمع‌آوری زباله انجام می‌شود و بیشتر بر مبنای پاک نگه داشتن شهر از آلودگی‌ها پس از رفت و روب صبحگاهی صورت می‌گیرد.

معاون شهردار کرج در امور خدمات شهری اضافه کرد: شیفت سوم رفت و روب، از هنگام جمع آوری زباله یعنی ساعت 9 شب تا 4:30 بامداد امتداد دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با این حال و به رغم همه تلاش‌ها و خدماتی که تیم‌های مختلف پاکسازی در شهر ارائه می‌دهند، شاهد شهری با شاخص‌های شایسته از نظر پاکیزگی و بهداشت عمومی نیستیم. از این نظر ضروری است فرهنگ تفکیک زباله از مبداء و قرار دادن زباله بیرون از خانه در ساعت تعیین شده لحاظ شود.





منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار