سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه افزود: دراجرای این طرح که به مدت ۴۸ ساعت درسطح استان البرز اجراشد ۱۱۲ تالار و باغ تالار بازدید و ۱۰ واحد متخلف نیز اخطار پلمب دریافت کردند.
کد خبر: ۵۳۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 09 December 2017
به گزارش تابناک : وی اضافه کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی واخلاقی و با توجه به ماه مبارک ربیع الاول و شروع جشن ها و مراسم در تالارها و باغ تالارها ، پلیس استان البرز با هماهنگی مقام قضایی و همکاری اتحادیه اصناف این استان طرح نظارت و کنترل بر فعالیت تالارها و باغ تالار های استان را اجراکرده است.
وی خاطرنشان کرد : طبق بررسی ها برخی از باغ تالارهای استان البرز به صورت غیرمجاز فعالیت داشته که با تغییر کاربری اراضی باغات و کشاورزی، ساخت و ساز غیرمجاز دراین مکان ها اقدام به برگزاری مراسم و جشن هایی می شود.
محمدیان بیان کرد: متاسفانه برخی توجهی به شئونات دینی و عرفی جامعه ندارند که با هماهنگی و همکاری اتحادیه اصناف نسبت به شناسایی مراکز غیرمجاز و فاقد پروانه جلوگیری شده است .
وی گفت : اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مجامع و اتحادیه های صنفی دراین زمینه به مالکان این گونه مراکز اطلاع رسانی کرده است و در صورت مواجهه با تخلف از سوی متصدیان این اماکن با شدت و برابر موازین قانونی با آن ها برخورد خواهد شد.
رئیس پلیس استان البرز با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه خواهد داشت بر لزوم کسب مجوز از مراجعی نظیر شهرداری، جهاد کشاورزی، پلیس اماکن تاکید کرد.
وی گفت: در صورت عدم احراز این صلاحیت ها، باغ تالارهای فاقد مجوز پلمب و در صورت ادامه فعالیت ، با مالکان آنها برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.




منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار