افزایش 30درصدی آمار اشتغال مددجویان در ندامتگاه قزلحصار و همچنین اشتغال 20 هزار نفر با اجرای طرح کارورزی آمارهای امیدوارکننده ای در حوزه اشتغال استان البرز است.
کد خبر: ۵۳۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 09 December 2017
به گزارش تابناک البرز، به گفته قایم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اجرای طرح کارورزی بیش از ٢٠ هزار نفر تاکنون مشغول به کار شده اند. 

ابوالحسن فیروزآبادی  در آیین افتتاح دوازدهمین دوره مسابقه های قرآن کارگری کشور به میزبانی استان البرز، افزود: با اجرای طرح کارورزی همچنین تاکنون بیش از 102 هزار نفر ثبت نام کرده اند که این رقم تاپایان سال به ١٥٠ هزار نفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در استان البرز شاهد تبلیغ میزان بیکاری بر اساس فصل هستیم، البته در تابستان شرایط بهتری داشتیم و با توجه به اینکه البرز استان مهاجر پذیر است، بیکاری از دیگر استان ها به این منطقه سرایز می شود.

فیروزآبادی افزود: تلاش های خوبی در این استان صورت گرفته و کارگروه اشتغال و رفع موانع فعال شده است.

وی افزود: از تعطیلی برخی کارخانجات قدیمی با قدمت 70 ساله جلوگیری شده که پیش بینی می شود تا پایان سال بهبود یک و نیم درصدی در سطح بیکاری را داشته باشیم.

افزایش 30 درصدی اشتغال مددجویان قزلحصار
بر اساس این گزارش، مدیر مجتمع تولیدی ندامتگاه قزلحصار نیز از افزایش 30 درصدی اشتغال مددجویان درکارگاه های تولیدی این ندامتگاه خبر داده است. 

بهزاد مقیمی  افزود: بر اساس تعهدات انجام شده با نیروی مسلح ارتش جمهوری اسلامی برای سومین سال متوالی قرارداد دوخت البسه و اورکت نظامی به مددجویان ندامتگاه قزلحصار واگذار شده است.

وی اضافه کرد: با اشتغال مددجویان ضمن پر نمودن اوقات فراغت در حرکت دادن چرخه تولید کشور سهم بسزایی خواهند داشت.

مقیمی افزود:با اشتغال 300 نفر به کارگاه یک هزار نفری مددجویان شاغل قسمت های برش، دوخت و بسته بندی در واحد خیاطی، مددجویان را در امرار معاش خود و خانواده هایشان یاری خواهیم کرد.

وی گفت : با انعقاد قرارداد تعداد 42 هزار البسه سازمانی ویژه نیروهای مسلح در کنار تولیدات مصنوعات فلزی ، پوشاک ، چوب و کفش برای ایجاد شغل مددجویان تلاش شده تا آسیب های ناشی از حبس را در آنان به حداقل ممکن برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار