امام جمعه چهارباغ تاکید کرد
امام جمعه چهارباغ گفت: که طرح ترامپ در مورد انتقال سفارت این کشور از تل ‌آویو به بیت‌المقدس، جهان اسلام را به خشم آورده و مشکلات اساسی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به وجود خواهد آورد.
کد خبر: ۵۳۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 08 December 2017
به گزارش تابناک البرز، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی چهارباغ در خطبه های این هفته نمازجمعه چهارباغ، گفت: وضعیت خاص منطقه‏ ی غرب آسیا و نیز اوضاع کنونی جهان اسلام به گونه‏ ای است که دشمنان اسلام و در راس آن‏ها آمریکا به‏ دنبال ایجاد درگیری جدیدی در منطقه هستند و برخی از کشورهای مسلمان نیز گرفتار مسئولان و سرانی شده‏اند که به طرح‏های آمریکا عمل می‏ کنند و به‏ دنبال آتش‏ افروزی در منطقه هستند. 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که با قدرت و اقتدار جدی که دارد می‏ تواند مانع از تحقق اهداف دشمن در منطقه شود و پیروزی جمهوری اسلامی بر داعش و شکست طرح آمریکایی تسلط داعش بر عراق و سوریه نمادی از این امر است. 

خطیب جمعه چهارباغ با محکوم نمودن طرح ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، گفت: این موضوع حتی اروپا و متحدان واشنگتن در منطقه و رسانه‌های صهیونیست را هم به شدت نگران کرده است.

وی تصریح کرد: سیاستمداران آمریکا، کشورهای اروپایی و خصوصا متحدان منطقه‌ای آمریکا از پیامدهای خطرناک این تصمیم احمقانه رییس جمهوری آمریکا به خود می‌لرزند و هر اتفاقی را برای خودشان احتمال می‌دهند.

‏امام جمعه چهارباغ در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و برگزیدگان جشنواره مالک‏ اشتر با فرمانده معظم کل قوا، گفت: حضرت آیت‏ الله خامنه‏ای در این دیدار با اشاره به خصومت‏ های تمام‏ نشدنی دشمنان با ملت و نظام اسلامی، مواجهه با این معارضه‏ ها را در گرو ایستادگی و تقویت روزافزون توانایی‏ های نیروهای مسلح خواندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار