شهردار کرج گفت که تکمیل سریع کنارگذر شمالی کرج نیاز به توجه ملی دارد تا از این طریق مشکل ترافیک کلانشهر کرج تا حدودی رفع شود.
کد خبر: ۵۳۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 07 December 2017
به گزارش تابناک : علی اصغر نصیری روز پنجشنبه در بازدید استاندار البرز از روند تکمیل پروژه کمبربند شمالی با اشاره به اینکه این پروژه نیاز توجه ملی و استانی دارد، افزود: امید است بسیاری از کمبودهای فضای شهری به لحاظ فرهنگی، گردشگری و غیره از این طریق جبران شود.
تکمیل این پروژه ملی به طول 17 کیلومتر نقش بسزایی در برون رفت از ترافیک خواهد داشت و کرج از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد. 
وی ادامه داد: با این طرح ارزش افزوده ای برای اراضی اطراف ایجاد خواهد شد که برای بهترین بهره برداری از این امکان پروژه هایی تعریف شده که مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی بهره مند شوند.
شهردار کرج گفت: در خصوص تملک اراضی همراهی بسیاری از سوی دستگاه ها و دادگستری بوده که این مساعدت قابل تقدیر است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه ضمن توضیحاتی از روند تکمیل پروژه اضافه کرد: در شورای عالی معماری و شهرسازی طرح خاصی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در نظر گرفته شده است.
خسرو ارتقائی گفت: این پروژه طبق زمانبندی صورت گرفته تا پایان سال 97 شاهد بهره برداری از پروژه خواهیم بود که بخش بزرگی از ترافیک کلاک را پیشگیری خواهد کرد.
کنارگذر شمالی کرج در امتداد بزرگراه همت که قرار است اواخر امسال به بهره برداری برسد، این بزرگراه را به آزادراه کرج - قزوین متصل می کند و باعث سبک شدن ترافیک هر روزه ورودی های کرج می شود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار