نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از افتتاح سد البرز در آینده نزدیک با حضور وزیر نیرو خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 07 December 2017
به گزارش تابناک : حسین نیازآذری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: من ازجمله نمایندگان پروازی نیستم و معتقدم که کرسی یک نماینده باید کرسی خدمت ودر میان مردم باشد تا بتواند از نزدیک با مشکلات جامعه آشنا شود و در صدد حل آنها برآید.

نیاز آذری در پاسخ به سئوالاتی در مورد سکوت ایشان در صحن مجلس در سال گذشته، با بیان اینکه نظارت ما نظارت میدانی است، افزود: اگر قرار است صحبتی در مجلس شود باید از روی استدلال و درچهارچوب قانون اساسی بیان شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، اعتبارات خوبی در مجلس برای شهرستان بابل در نظر گرفته شده است، افزود: امید داریم در این راستا، گام‌های خوبی برای این شهرستان برداشته شود.

 عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان با اشاره به مباحثی در حوزه راه‌آهن، فاضلاب شهری، صنایع دریایی، مدیریت سواحل،صنایع شیلاتی، معادن، تقویت صنعت،  مدیریت منابع آب و محیط زیست، گفت: شبکه راه‌ها از جمله کاستی‌هایی است که باید در استان رفع شود و نیازهای شهرستان هم بخشی از نیازهای استان است که با توجه به کاستی‌های سال‌های قبل می‌توان گفت که پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر متشکل از نخبگان و صاحب‌نظران در آینده نزدیک، افزود: قرار است تا مسائل مختلف استان در این اتاق فکر مدیریت شود تا با همدلی و همگرایی این اتاق فکر، توسعه استان شتاب یابد.

نیازآذری با اشاره به سرمای زودرس سال گذشته و آسیب باغ‌داران، از جمله دغدغه‌های امسال مجمع نمایندگان مازندران را مرکبات کشاورزان دانست و افزود: امسال هم علی‌رغم پرمحصول بودن مرکبات، واسطه‌های بازار مرکبات از موقعیت سال گذشته برای کاهش قیمت سواستفاده کردند و قیمت مرکبات را کاهش دادند.

وی با بیان اینکه در بعضی موارد نیز باغداران، مرکبات سبز را روانه بازار کردند که باعث برگشت این مرکبات و ضرر بیشترشان شده است، افزود: در این راستا تصمیم گرفته شده که در حد امکان بخش اعظم نیاز بازار از طریق تازه‌خوری از استان تامین شود و مابقی نیز نیاز بازار شب عید را تامین کند که در رابطه با نارنگی، امسال، سال پرمحصولی بوده و نیاز بازار را تامین خواهد کرد.

نماینده مردم بابل خاطر نشان کرد که در آینده نزدیک اتفاقات خوبی دراین شهرستان رقم خواهد خورد و از جمله آنها به افتتاح سد البرز و افتتاح رسمی کنارگذر این شهرستان با حضور وزیر نیرو اشاره کرد.




منبع : مهر 
برچسب ها: وزیر نیرو ، سد البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار