مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش آموزان دختر این استان بر سکوی قهرمانی مسابقات تنیس روی میز کشور قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۳۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 07 December 2017
به گزارش تابناک : خسرو ساکی افزود: فاطمه سادات کیایی، بیتا اسکندری، مبینا قورچیان در رده نوجوانان و مینا پورموسوی ، مریم فرعی و پریناز حاجیلو در رده جوانان به مربیگری پروین شفیعی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را برای البرز به ارمغان آوردند.
وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به تازگی در تهران برگزار شد، البرز با غلبه بر تهران قهرمان مسابقات تیمی را به دست آورد.
وی یاد آور شد: سکوی اول انفرادی مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور نیز در اختیار ورزشکاران دختر همدان و البرز قرار گرفت.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: بر اساس گزارش فدراسیون تنیس روی میز، با پایان رقابتهای بخش انفرادی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور شیما صفایی از همدان در رده نوجوانان و مینا پور موسوی از البرز در رده جوانان بر سکوی قهرمانی ایستادند.
ساکی اضافه کرد: در بخش نوجوانان صبا سراجی از استان مرکزی مقام دوم و کیمیا رستمی از تهران و الینا رحیمی از آذربایجان غربی مشترکا مقام سوم را کسب نمودند.
وی ادامه داد:در بخش جوانان نیز شقایق حسین زاده از تهران مقام دوم و پریناز حاجیلو از البرز و ملیکا کرمی از تهران مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.
وی گفت: در بخش دوبل نیز تیم دونفره مریم فرعی و مینا پورموسوی از البرز در به همراه تیم دو نفره شیما صفایی از همدان و کیمیا رستمی از تهران به فینال رقابت ها راه یافتند،همچنین تیم دونفره اشتری از خراسان رضوی و ویزواری از گلستان به همراه تیم دونفره اصغری و کرمی از تهران بر سکوی سوم مشترک ایستادند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار