دوازدهمين دوره مسابقات قرآن كارگران كشور به ميزبانی استان البرز از ۱۸ تا ۲۰ آذرماه جاری در استان البرز با حضور مسئولان استانی و كشوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 06 December 2017
به گزارش تابناک : خليلی، مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اين دوره از مسابقات قرآن جامعه كار و تلاش كشور، اظهار کرد: دوازدهمين دوره از مسابقات قرآن كارگران كشور به ميزبانی استان البرز و با هماهنگي دفتر فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در مركز تربيت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای كرج با حضور ۴۰۰ نفر از فعالان قرآنی جامعه كار وتلاش كشور از استان‌های كشور برگزار می‌شود. 
وی افزود: افتتاحيه اين دوره از مسابقات روز شنبه، ۱۸ آذرماه با حضور مسئولان وزارت متبوع و استان البرز در مركز تربيت مربی آغاز و اختتاميه اين مسابقات در روز ۲۰ آذرماه برگزار خواهد شد. 
 مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان البرز در خصوص رشته‌های اين دوره از مسابقات قرآن، عنوان کرد: شركت‌كنندگان اين دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ ۱۰جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 
خليلی در مورد اهداف برگزاری اين مسابقات بیان کرد: این مسابقات ويژه جامعه کارگری و خانواده‌های آنان است و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در اين قشر در عرصه‌های استانی و كشوری با انگيزه ترویج سبک زندگی قرآنی و همچنین گسترش فعالیت‌های فرهنگی ــ قرآنی در جامعه کار و تلاش و تعاون همه ساله به‌عنوان يكی از مأموريت‌های اصلی اين وزارتخانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی در راستای توسعه فرهنگ كار شايسته در كشور برگزار می‌شود.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار