مسئول شورای اهل سنت تهران والبرز:
مسئول شورای امور مساجد اهل سنت استان های تهران و البرز گفت: با توجه به وضعیت نابسامان منطقه و ملتهب کشورهای اسلامی، امروزه اتحاد و همگرایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۵۳۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 06 December 2017
به گزارش تابناک البرز، حمزه شیخه پور با تبریک هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام (ص)، افزود: هفته وحدت بر مبنای میلاد پیامبر رحمت و مهربانی (ص) نامگذاری شده و امر مبارکی است که نویدبخش نتایج ارزنده ای برای عموم مسلمانان به ویژه هموطنان ایرانی است.

وی اظهار امیدواری کرد که در سایه وحدت با همکاری مسئولین ذی صلاح، عالمان و عاملان دینی در مذاهب مختلف اسلامی کشورمان نتایج بهتر و دستاوردهای ارزنده تری را شاهد باشیم.

شیخه پور به برخی از دستاوردهای وحدت در میان مسلمانان اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای وفاق، همدلی و همگرایی در میان هموطنان مسلمان با وجود اختلافات مذهبی، تکیه بر برادری و اخوت دینی به جای تنش و تفرقه در ارتباط و تعامل با همدیگر و ارایه الگویی مناسب از ایران اسلامی در میدان عمل برای سایر کشورها و جوامع اسلامی از جمله این دستاوردها است.

وی بیان داشت: این وابسته به جامعه دعوت و اصلاح، گسترش اندیشه میانه روی و اعتدالی به جای تندروی و خشونت، احساس امنیت بیشتر پیروان مذاهب اسلامی در سایه ی وحدت و همگرایی میان هموطنان، خلع سلام شدن تندروان خشونت گرا با مشاهده صحنه های وفاق و همگرایی، ایجاد دلبستگی بیشتر در میان پیروان مذاهب اسلامی به نسبت نظام و کشور عزیز ایران و بیان مطالبات و خواسته های شهروندان اهل سنت پیش مسئولین مربوطه را از دیگر این دستاوردها عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار