سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت‌های سرمربی تیم ملی را شنیدم و هر موقع کتبی درخواستی از باشگاه‌ها شد ما تصمیم می‌گیریم.
کد خبر: ۵۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 05 December 2017
به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: بعد از 15 سال به رشت آمدم و خوشحالم از برگزاری بابت بازی فردا، نیاز نیست بگویم برای برد اینجا آمده‌ایم. هم قهرمان فصل قبل هستیم و هم صدرنشین لیگ و طبیعی است برای برد آمده‌ایم. با این حال به هیچ وجه حریف‌مان را دست کم نمی‌گیریم.
 
وی افزود: سپیدرود در بازی قبل خود مقابل فولاد اگرچه بازنده بود اما مقابل تیم دوم جدول نمایش خیلی خوبی ارائه داد و قطعا بازی سختی پیش روی‌مان است. سپیدرود علاوه بر اینکه برای بقا می‌جنگد قطعا با انگیزه بسیار بالا مقابل پرسپولیس ظاهر خواهد شد، من 3 بازی اخیر این تیم را نگاه کردم و آنچه دستگیرم شد این بود که آنها در هر بازی لیگ گل زده‌اند. با این شرایط حریفی سخت و خطرناک برای ما خواهند بود.
 
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه باید در زمین چمن مصنوعی به میدان برویم، یادآور شد: نمی‌خواهم بهانه ای بیاورم، اما بازی در چنین زمینی شرایط خاص خودش را دارد، من به بازیکنانم گفته‌ام هیچ عذری پذیرفته نیست و باید خودشان را با شرایط وفق دهند. انتظارم از آنها این است که روی فرم خودشان باشند و مثل بازی‌های قبل نتیجه لازم را کسب کنند. خوشبختانه همه بازیکنان ما سالم و سلامت هستند به غیر از بشار رسن که او را در لیست قرار ندادیم و مهدی طارمی که اجازه بازی ندارد. احمد نوراللهی هم که فقط با ما تمرین می‌کند.
 
برانکو در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش درخواست کرده در نیم فصل دوم بازیکنان ملی‌پوش داخلی را بعد از هر بازی به مدت یک روز نیم در اختیار داشته باشد، عنوان کرد: من به تیم‌های دیگر کاری ندارم و فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم، بازیکنی مثل وحید امیری آنقدر آماده هست که مطمئن باشید از ژاوی و اینیستا بیشتر در زمین می‌دود. در مورد مسئله‌ای که می‌گویید چیزی به باشگاه نیامده که بخواهم راجع به آن اظهارنظر کنم. اگرچه من شب گذشته صحبت‌های سرمربی تیم ملی را شنیدم و نظرم این است که در مورد مسائلی که هنوز قطعیت پیدا نکرده صحبتی نکنم. هر موقع کتبی چنین درخواستی از باشگاه‌ها شد ما تصمیم می‌گیریم.
 
وی درباره حضور شایان مصلح در تیمش به عنوان بازیکن پیشین سپیدرود گفت: شایان بازیکن خوبی است و ما او را 6 ماه قبل از شروع فصل می‌خواستیم، حیف شد که او در آن مقطع به پرسپولیس نیامد چرا که اگر این اتفاق می‌افتاد او فرصت بیشتری داشت تا خود را با شرایط تیم وفق دهد. او با وجود اینکه از لیگ یک به تیم قهرمان لیگ آمد فرصت‌های خوبی نصیبش شد تا برای پرسپولیس در لیگ برتر و همچنین نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و واقعا این تعداد بازی برای بازیکنی که از لیگ یک آمده خوب است. شایان هر موقع برای پرسپولیس به میدان رفته توانسته خودش را ثابت کند اما طبیعی است که در کنار بازیکنانی چون محمد انصاری، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی که ملی‌پوش هستند و همچنین شجاع خلیل‌زاده، شایان کار خیلی سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد.
 
برانکو در واکنش به این پرسش که از زمانی که مهدی طارمی از حضور در پرسپولیس محروم شده است، کمتر گل زده، گفت: یکی از قوانین کار من ثبات تیم است. فلسفه پرسپولیس تا زمانی که من مربی این تیم باشم همین است. طارمی، علیپور، منشا یا هر کس دیگری مهاجم ما باشد فلسفه کار ما همین است و همینطور خواهد بود. فرقی نمی‌کند در ایران بازی کنیم یا در لیگ قهرمانان آسیا. این را در مسابقات آسیایی هم نشان داده‌ایم. این روح تیم‌های بزرگ است.این انتظار از ما هم وجود دارد. می‌دانیم کار راحتی نخواهد بود فردا بازی سختی خواهیم داشت اما فلسفه تیم ما تغییر نخواهد یافت.
 
وی درباره آنالیزی که روز گذشته برنامه نود از حضور او در تیم پرسپولیس ارائه کرده خاطرنشان کرد: من این برنامه را ندیدم و نمی‌دانم آنالیزش خوب بوده یا ضعیف. در هر کشوری باشگاه‌هایی وجود دارد که بیشترین هوادار را دارند و بیشترین منافع را تأمین می‌کنند. در ایران هم همین است. دیگر تیم‌ها هم باید بپذیرند پرسپولیس معرف‌ترین تیم و قهرمان ایران است. طبیعی است در همه کشورها هم همینطور است. ایتالیا، آلمان یا انگلیس. یک مثال برای شما می‌زنم بارسلونا و رئال‌مارید؛ آنها بیشترین درآمد خود را از حق پخش تلویزیونی دارند. در مقایسه با آنها تیم‌هایی مثل ویارئال یا سلتاویگو اینطور نیستند. طبیعی است وقتی تیمی قهرمان می‌شود معرفیت او هم بیشتر خواهد شد. مشخص است در آن برنامه هم بیشتر در مورد پرسپولیس حرف می‌زنند تا سپیدرود یا تیم‌های دیگری که تازه به لیگ برتر آمدند.
 
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در دیدار فردا فقط 10 درصد از ورزشگاه به هواداران پرسپولیس اختصاص خواهد یافت، گفت: ما می‌دانیم فردا تیم میزبان هواداران بیشتری خواهد داشت. ضمن اینکه فردا هم تعطیل است. جا دارد اینجا میلاد حضرت رسول را هم تبریک بگویم. از اینکه هواداران زیادی به استادیوم خواهند آمد من خوشحالم. فوتبال برای هواداران است و طبیعی است آنها در این بازی تیم خوش‌شان را تشویق خواهند کرد. ما هم اینجا هستیم تا فوتبال بازی کنیم و طبیعی است اگر پیروز شویم همه به ما تبریک می‌گویند.
 
برانکو عنوان کرد: در بازی با پارس جنوبی هم 90 درصد از ورزشگاه را جمی‌ها به خود اختصاص داده بودند اما فکر می‌کنم همین می‌تواند انگیزه‌ای برای بازیکنان ما باشد تا خودشان را ثابت کنند. با تمام احترامی که برای سپیدرود و هوادارانش قائلم اما ما حق داریم در این بازی به دنبال نتیجه باشیم.





منبع : مشرق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار