نایب رئیس هیات تنیس استان مرکزی گفت: مسابقات تنیس روی میز دختران نوجوان و جوان کشور با قهرمانی البرز، نایب قهرمانی تهران و سومی مشترک مازندران و خراسان در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۵۳۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 05 December 2017
به گزارش تابناک : فرشیده ریاحی اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز دختران نوجوان و جوان کشور پس از چهار روز رقابت، پیش از ظهر سه شنبه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

نایب رئیس هیات تنیس استان مرکزی افزود: این مسابقات با شرکت ۱۲۴ ورزشکار از ۲۴ استان کشور به صورت تیمی، انفرادی و دوبل به روش دوره ای حذفی و تک حذفی پیگیری شد.

وی بیان کرد: در نهایت در رده سنی نوجوانان انفرادی، شیما صفایی از همدان و صبا سراجی از مرکزی مقام های اول و دوم را کسب کردند ، الینا رحیمی از آذربایجان غربی و کیمیا رستمی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

ریاحی ادامه داد: در رده سنی جوانان انفرادی هم مینا پورموسوی از البرز اول شد، شقایق حسین زاده از تهران بر سکوی دوم ایستاد، ملیکا کرمی از تهران و فرناز حاجیلو از البرز به طور مشترک سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دوبل هم شیما صفایی از همدان و کیمیا رستمی از تهران مقام نخست را کسب کردند، مریم فرعی و مینا پورموسوی هر دو از البرز به مقام دوم دست یافتند و همچنین پانیز دیزواری از گلستان، مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه هلینا اصغری از تهران و ملیکا کرمی از تهران به طور مشترک مقام سوم بخش دوبل را کسب کردند.

نایب رییس هیات تنیس استان مرکزی گفت: در رده تیمی هم تیم البرز بر سکوی نخست ایستاد و جام قهرمانی راتصاحب کرد، تیم تهران عنوان نایب قهرمان را به نام خود ثبت کرد و تیم های مازندران و خراسان رضوی  به طور مشترک سوم شدند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار