پليس راه راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۳۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 05 December 2017
به گزارش تابناک : محدوديت های ترافيكی سه شنبه ۱۴ آذرماه تا شنبه ۱۸ آذر ماه ۹۶ به شرح زیر است: 

۱.موتورسيكلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای كرج – چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد، محورهای قوچان – مشهد ، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه – مشهد و بالعكس ممنوع است.

تبصره-تردد موتورسيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

۲.محور كندوان:

الف-تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ١٣ تا ٢٤ روز سه شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۶ تا ۲۴۴ همان روز از کرج به سمت مرزن آباد يک طرفه است.

ب-تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه است.

۳.محور هراز:

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه با اعلام مأموران پليس راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) يک طرفه است.

محور كندوان: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس به استثنای حاملان موادسوختی و يا فاسدشدنی کماکان ممنوع است.همچنین در محور هراز تردد تمامی تریلرها ممنوع است.

تردد تمامی كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهار شنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع است.

۴.محور فيروزكوه:

تردد تمامی تريلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

در محورهای مشهد -قوچان، شیروان –بجنورد –اشخانه –جنگل گلستان و بالعکس تردد تمامی تريلرها و كاميون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه ممنوع است.





منبع : پارس فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار