با حضور كارگردان و عوامل فيلم
تابناک: فیلم سینمایی "رستاخیز" به کارگردانی و نویسندگی احمدرضادرویش با حضور این کارگردان و برخی از عوامل این فیلم در میان جمعی از هنرمندان و سینماگران در خانه هنرمندان اصفهان معرفی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 27 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا،‌ این پروژه عظیم سینمایی روایت‌گر نهضت امام حسین (ع) می باشد که قرار است به مناسبت عید سعید فطر به‌صورت همزمان در سینماهای وابسته به حوزه هنری به اکران درآید.

فیلم سینمایی رستاخیز درباره واقعه عاشورا است که با همراهی بکیر( فرزند حر ریاحی ) به قیام حضرت حسین بن علی(ع) و متن حوادث واقعه عاشورا پرداخته و مقطع زمانی مرگ معاویه تا قیام امام سوم شیعیان را در بر می گیرد.

این فیلم تاریخی مذهبی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در 11 بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در نهایت در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی متن ، بهترین جلوه های ویژه میدانی، بهترین چهره پردازی ، بهترین طراحی صحنه و لباس موفق به دریافت سیمرغ گردید.

در این فیلم 24 بازیگر اصلی و 40 بازیگر فرعی به همراه 7 بازیگر از کشورهای لبنان، عراق، کویت و سوریه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مراسم معرفي اين فيلم روز يكشنبه 7 تير ماه ساعت 10 صبح در محل خانه هنرمندان اصفهان برگزار مي شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار