ئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز از یکطرفه شدن محور کرج- چالوس در روزهای ۱۴ و ۱۷ آذرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 04 December 2017
به گزارش تابناک البرز، علی بابازاده با اشاره به محدودیت‌های ترددی در راه‌های مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: در روز 14 آذرماه سال جاری تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج- چالوس از ساعت 13 الی 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در روز 14 آذرماه سال جاری در محور کرج- چالوس از ساعت 16 الی 24 به سمت شمال یکطرفه می‌شود، ادامه داد: در روز 17 آذرماه سال جاری تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه در روز 17 آذر سال جاری تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج جاده یکطرفه است، بیان کرد: در روزهای 15 و 16 آذر ماه سال جاری محدودیت ترددی در این محور وجود ندارد.

بابازاده با بیان اینکه در روز جمعه بار برگشت مسافران از محورهای مواصلاتی استان البرز وجود دارد، اضافه کرد: احتمالا در روز جمعه باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین به سمت شهر کرج و تهران بار ترافیکی سنگین وجود دارد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز تاکید کرد: مسافران و شهروندان برنامه‌های سفری خود را با توجه به محدودیت‌های موجود تنظیم کنند تا با زمانبندی به مشکل ترددی برخورد نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار