استاندار: به البرز نگاه فرا استانی شود
از جمله پروژه های عمرانی ملی البرز که بار ترافیکی کشور را بر می‌دارد، تکمیل پروژه احداث ادامه بزرگراه همت است که بخش معارضان آن با کمک دستگاه قضایی درحال رفع شدن است و به گفته استاندار البرز در ماه‌های آینده وضعیت بهتر می شود.
کد خبر: ۵۳۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 02 December 2017
به گزارش تابناک البرز، البرز معبر 14 استان کشور است که حجم بالای خودروهای عبوری به آلودگی آن افزوده است از این باید نگاه ویژه به این استان داشت که فقط آن را دریک سطح استان ندید.
 
محمد علی نجفی روز شنبه در نشست شورای اداری استان البرز که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد به نکات مهمی در این خصوص اشاره کرد.

به گفته نجفی، از جمله پروژه های عمرانی ملی البرز که بارترافیکی کشور را برمی دارد، تکمیل پروژه احداث ادامه بزرگراه همت است که بخش معارضان آن با کمک دستگاه قضایی درحال رفع شدن است.

وی اضافه کرد: اعتباراتی که پیش از این در این زمینه پیش بینی نشده بود درحال پیگیری است که ماه های آینده وضعیت بهتری را خواهیم داشت و این نکته نیز مد نظر است و شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر کرج همکاری خوبی دراین زمینه داشته اند.

نجفی خاطرنشان کرد: چهاربانده شدن خطوط راه آهن تهران – کرج و ادامه متروی گلشهر همراه با راه هشتگرد به طالقان ازدیگر پروژه هایی که است به جد دنبال می شود.

 استاندار البرز با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی، گفت که این استان بار پایتخت را بر دوش می کشد و باید نگاه فراستانی به آن داشت.
 
وی ادامه داد: درحوزه اقتصاد مقاومتی نیز پیشرفت های خوبی را در البرز شاهد بودیم و با توجه به اینکه تعدد اقوام و گروه های سیاسی را در این استان داریم این استان در آرامش کامل به سرمی برد.

نجفی اضافه کرد: پیگیری انتقال زندان ها و ارتقای نیروی انتظامی که فعالیت هایی در این زمینه شروع شده که تاکید وزیراطلاعات نیز می تواند دراین زمینه مثمر ثمرباشد.

 
وی یادآورشد: البرز پایلوت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کشور شده که در موضوع حاشیه نشینی در شهر کرج نگاه ویژه ای را می طلبد بنابراین لازم است تدابیر ویژه دراین زمینه صورت گیرد.

 
استاندار البرز گفت: درمجموع رشد روز افزون جمعیت البرز نیازمند توجه بیشتری است و این امر با توجه به نزدیکی آن به پایتخت بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

 
وی با بیان اینکه به حرکت های پرشور مردمی در اربعین گفت: مردم این استان در زلزله کرمانشاه توانستند همراهی خوبی داشته باشند که از جمله این همراهی ها می توان به ارسال 122 دستگاه کانکس برای زلزله زدگان و بازسازی تعدادی از روستاها اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار