سارقی که اقدام به سرقت یک خودرو همراه با کودک کرده بود، به دلیل تعقیب توسط مادر کودک، او را در کنار خیابان رها کرده و با خودروی سرقتی متواری شد.
کد خبر: ۵۳۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 02 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ یک زن جوان ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ضمن تماس با پلیس پرند، از سرقت خودرو خود در حالی که کودک ۳ ساله اش در آن خواب بود، خبر داد، که بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و شکایت فرد را ثبت کرده و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

این زن سپس، دقایقی بعد با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد، کودک در کنار خیابان رها شده و سارق با خودرو متواری شده است.

زن مذکور ضمن تشریح جزئیات حادثه گفت: به همراه پسر ۶ ساله و دختر سه ساله ام برای خرید از خانه با خودرو پژو ۴۰۵ خارج شدیم. نزدیک محل سکونت قصد داشتم از دکه روزنامه فروشی مجله بخرم، پسرم از خودرو پیاده شد و همراه من آمد اما دختر سه ساله ام در خودرو خواب بود. به همین دلیل او را داخل ماشین گذاشتم یک لحظه به خودم آمدم مردی را پشت فرمان خودرو دیدم. شوکه شده بودم که این دزد، خودرو را به همراه دخترم که داخل آن بود به سرقت برد.

این زن افزود: با کمک یک تاکسی به تعقیب دزد پرداختم که پس از چند دقیقه او دختر سه ساله ام را از خودرو پیاده کرده و متواری شد، تا ابتدای جاده ساوه دزد را تعقیب کردم اما او توانست فرار کند.

 
 
//مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار