تا پایان آذر ماه
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت : طرح بخشودگی جریمه های 2برابری رانندگی تا پایان آذرماه سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۵۳۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 02 December 2017

به گزارش تابناک البرز، سرهنگ همایون شریفی افزود: مالکان وسیله نقلیه که دارای خلافی رانندگی هستند می توانند درمدت باقیمانده نسبت به بخشودگی جرائم خود اقدام کنند.


وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه برابر قانون جریمه های رانندگی 60 روز بعد ازصدور 2 برابر می شود تعدادزیادی از خودروها دارای خلافی با رقم های بالا بودند .

شریفی خاطرنشان کرد: طبق قانون چنانچه درمدت مقرر جریمه ها پرداخت نشود این رقم 2 برابر می شود و سبب پرداخت نکردن مبلغ جریمه توسط مالکان خودروها می شود که این فرصتی طلایی برای پرداخت این جریمه ها شده است .

وی افزود: جرائم رانندگی الصاقی و تسلیمی تا پایان سال 95 شامل این تخفیف می شوند.

وی گفت: باتصویب مجلس شورای اسلامی مبنی برایجاد فرصت بر مالکین خودروها برای پرداخت جریمه این امکان فراهم شد تا جریمه های بالای 10 میلیون ریال کاهش یابد.

شریفی بیان کرد: اخیرا با استعلام پلیس از خودروها مشخص شده که آمار جریمه بالای 10 میلیون ریال خلافی افزایش یافته که طبق ماده هشت قانون راهنمایی ورانندگی این خودروها توقیف می شودکه این فرصتی برای پرداخت این جریمه ها خواهد بود .

وی تاکید کرد: این طرح تا پایان آذرماه جاری ادامه داردو مالکان خودروها می توانند ازطریق سایت راهور و بانک ملی جریمه های خود را پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار