بررسی بازار مسکن از قیمت خانه‌های کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان نشان می‌دهد که در مناطق مختلف تهران می‌تواند آپارتمان‌هایی که اغلب متوسط عمر بنا بیش از ۱۰ سال است، با قیمت‌هایی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان خرید کرد.
کد خبر: ۵۳۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 01 December 2017
به گزارش تابناک : بازار مسکن همچنان با رکود نسبی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اگرچه گزارش‌های اخیر از وضعیت معاملات در این بخش، نشان از تحرک این بازار دارد. به اعتقاد کارشناسان، افزایش ۱۸.۵ درصدی معاملات مسکن شهر تهران در آبان امسال علامت دیگری از خروج بازار مسکن از رکود چند ساله است.

با این حال، برخی از تحلیل‌ها در این سمت و جهت است که در صورتی که متغیرهای اقتصادی و سیاسی به شکل کنونی باقی بماند و اتفاقی غیرمنتظره در حوزه سیاست و اقتصاد رخ ندهد، روند موجود در بازار مسکن ادامه خواهد داشت.

به عبارتی، پیش‌بینی‌ها به این شکل بود که از اول امسال خروج از رکود و رشد معاملات و قیمت به اندازه تورم اتفاق خواهد افتاد.

با وجود چنین شرایطی، بررسی بازار مسکن از قیمت خانه‌های کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان نشان می‌دهد که در مناطق مختلف تهران می‌تواند آپارتمان‌هایی که اغلب متوسط عمر بنا بیش از ۱۰ سال است، با قیمت‌هایی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان خرید کرد.

بنا به این گزارش، در منطقه حسینی فردوس، کوچه صاحب‌الزمان یک آپارتمان ۸۴ متری با ۱۳ ساخت هر مترمربع یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. قیمت نهایی این خانه ۱۵۰ میلیون تومان است. در منطقه بریانک، کوچه شهید مردانشاهی نیز یک واحد آپارتمان ۵۱ تری با ۱۱ سال ساخت هر مترمربع ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان برای فروش گذاشته است که در نهایت برای این خانه باید ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کرد.

در منطقه پاستور، خیابان شهید آژیده نیز یک آپارتمان ۶۷ متری با ۱۶ سال ساخت هر مترمربع ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قیمت دارد که قیمت نهایی این آپارتمان ۱۵۰ میلیون تومان است. در سبلان شمالی، خیابان شهید حیدری یک واحد آپارتمان ۵۷ متری با ۱۸ سال ساخت هر مترمربع ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. قیمت نهایی این آپارتمان ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

در همین حال، در خیابان راه‌آهن، خیابان مختاری یک واحد آپارتمان ۶۳ متری با ۳۶ سال ساخت هر مترمربع ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد که هزینه نهایی برای این خانه ۱۴۶ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است. در منطقه شادآباد، خیابان انصاری نیز یک واحد آپارتمان ۶۳ متری با ۲ سال ساخت هر مترمربع ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان است که قیمت نهایی این خانه ۱۴۴ میلیون تومان اعلام شده است.

در میدان محمدیه، کوچه کیهانی نیز یک واحد آپارتال ۶۴ متری با ۷ سال ساخت هر مترمربع ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. قیمت نهایی این خانه ۱۳۸ میلیون تومان است.






منبع : اقتصاد برتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار